@Evert je bent ook overal
Evert! Fijne 15e verjaardag knul
Jaaaa! Had ‘m al gespot. Ziek veel zin in!
Ik kom nooit bij de tk maxx, al woon ik op loopafstand van 1. Ik was donderdag voor het eerst in tijden weer bij de tk maxx en moest de hele tijd aan jou @Bunnyslippers denken. Ik heb een Essie nagellak gekocht en precies de kleur waar ik naar op zoek was! Verder vind ik het nog steeds een kutwinkel haha
Is Essie nagellak daar veel goedkoper?
Deze was dacht ik 3 of 4 euro. Dus ja. Maar ik kwam niet voor iets specifieks, was gewoon toeval en de laatste die in die bak lag van Essie.
Haha ja het is ook echt een kutwinkel en zoveel spullen ook overal, en ik haat rommel. En toch, eens in de zoveel tijd vind ik er echt pareltjes
Alleen je moet nooit in het weekend gaan.
Niks beters dan schatzoeken in de TK Maxx
Ik vind de TK Maxx juist wel leuk, kom er niet vaak maar vind ze met name op de home afdeling wel grappige dingen hebben.
De kledingafdeling kan ik niet aan. Het is zo ongeorganiseerd ik word daar helemaal gek van. De afdeling met make up en verzorgingsproducten vind ik wel leuk! En ze hadden jaren geleden een tijd geweldige scrubcreme van een australisch merk. Ik ging op een donderdagochtend net na openingstijd. Sowieso is shoppen net na openingstijd het beste. Maar die random dingen die ze hebben, ik zag bij het afrekengedeelte een paraplu liggen van moschino voor 80 euro. Haha pff
Haha in de categorie potentiële impulsaankopen
Ik moet eigenlijk altijd aan het herfsttopic denken als ik langs de tkmaxx kom, omdat daar vaak geurkaarzen van gedeeld worden.
Edit: en ik kom regelmatig langs pizzeria @Nefertiti
Door het gedoe in het opbiechttopic moest ik denken aan @sushi die met veel mannen aan het daten was, daarop aangesproken werd en zei “dan ga ik niet meer posten” en dat ook echt niet meer is komen doen? Of in ieder geval niet onder die naam
Volgens mij was dat niet precies waar ze op aangesproken werd toch? Maar meer alles zo in geur en kleur op het internet zetten als jonge meid én dat mensen het vervelend vonden dat ze alleen kwam posten over haar eigen date/seks verhalen en weinig op anderen reageerde.
En het grappige is dat ik hem dus alleen hier gebruik. Niet via whatsapp. En het echt een hele irritante emoji vind.
Benieuwd hoe ze dit gaan doen
Omg zo cuuute!
Blijft echt 1 van m’n lievelingsposts haha