En we wonen ook nog alle 3 op 1 km van elkaar af ofzo
Ik ben op het vliegveld in Stockholm en hier is iets niet helemaal goed gegaan bij het indelen van de boeken in de boekhandel. Ik zag deze twee boeken bij de categorie “Zweden” liggen en moest aan @Zemraluani en haar haat jegens Scandinaviërs denken
Haha is gewoon een Zweedse schrijver toch.
Ah! Geen flauw idee
Mooi
Vandaag heb ik voordat ik ging douchen mijn lenzen uitgedaan omdat ik me herinnerde dat iemand hier een bacterie(?) in haar oog had gekregen doordat ze met lenzen had gedoucht of gezwommen en daardoor was haar oog/zicht helemaal naar de klote was gegaan.
Ben trots op je!
Was jij dat toevallig?
Haha ja
Aah ok, ik wist je naam niet meer, alleen dat vreselijke verhaal. Hoe gaat het nu met je?
Zoals gezegd heeft je verhaal indruk gemaakt en kijk ik beter uit.
Ja gaat nu goed! Zicht is hetzelfde, maar daar ben ik aan gewend nu. Dus in dat opzicht heb ik er geen last meer van, ben gewend aan de dagelijkse ‘last’.
Al zijn er bepaalde dingen die ik niet meer doe (zoals autorijden) al zou ik dat officieel wel mogen.
Wens het niemand toe, die tijd dat je maanden een open wond in je oog hebt en een chlooroplossing erin moet druppelen is echt hels
Wait … door douchen met lenzen in?!
Geldt dit ook voor zwemmen dan ofzo
Ja dat is idd ook geen goed idee. Maar volgens mij zijn mijn posts erover nog terug te vinden.
Kort gezegd: lenzen en water zijn altijd een slechte combi. In water (ook zwembad en natuurwater) kan een amoebe zitten die je hoornvlies op eet)
Het is een jaar geleden dat ik mijn ogen heb laten laseren en echt beste ever, had ik honderd jaar eerder moeten doen. Zou jarenlang geprutst, gezeik en geld bespaard hebben.
Ja idd, als ik terug in de tijd kon zou ik dat ook laten doen!!
Beetje ongepast wel dit