Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

En we wonen ook nog alle 3 op 1 km van elkaar af ofzo :tractor:

1 like

Meme over @Zemraluani

5 likes

Ik ben op het vliegveld in Stockholm en hier is iets niet helemaal goed gegaan bij het indelen van de boeken in de boekhandel. Ik zag deze twee boeken bij de categorie “Zweden” liggen en moest aan @Zemraluani en haar haat jegens Scandinaviërs denken

3 likes

Haha is gewoon een Zweedse schrijver toch.

2 likes

Ah! Geen flauw idee :laughing:

Mooi :white_heart: :rofl:

4 likes

Haha, ik moet als ik zijn boeken zie altijd hieraan denken:

37 likes

Vandaag heb ik voordat ik ging douchen mijn lenzen uitgedaan omdat ik me herinnerde dat iemand hier een bacterie(?) in haar oog had gekregen doordat ze met lenzen had gedoucht of gezwommen en daardoor was haar oog/zicht helemaal naar de klote was gegaan.

8 likes

@Nefertiti

20 likes

Ben trots op je!

4 likes

Was jij dat toevallig? :sweat_smile:

2 likes

Haha ja

2 likes

Aah ok, ik wist je naam niet meer, alleen dat vreselijke verhaal. Hoe gaat het nu met je?
Zoals gezegd heeft je verhaal indruk gemaakt en kijk ik beter uit.

3 likes

Ja gaat nu goed! Zicht is hetzelfde, maar daar ben ik aan gewend nu. Dus in dat opzicht heb ik er geen last meer van, ben gewend aan de dagelijkse ‘last’.
Al zijn er bepaalde dingen die ik niet meer doe (zoals autorijden) al zou ik dat officieel wel mogen.
Wens het niemand toe, die tijd dat je maanden een open wond in je oog hebt en een chlooroplossing erin moet druppelen is echt hels

6 likes

Wait … door douchen met lenzen in?!
Geldt dit ook voor zwemmen dan ofzo

1 like

Ja dat is idd ook geen goed idee. Maar volgens mij zijn mijn posts erover nog terug te vinden.
Kort gezegd: lenzen en water zijn altijd een slechte combi. In water (ook zwembad en natuurwater) kan een amoebe zitten die je hoornvlies op eet)

3 likes

Het is een jaar geleden dat ik mijn ogen heb laten laseren en echt beste ever, had ik honderd jaar eerder moeten doen. Zou jarenlang geprutst, gezeik en geld bespaard hebben.

2 likes

Ja idd, als ik terug in de tijd kon zou ik dat ook laten doen!!

1 like

Beetje ongepast wel dit

53 likes

34 likes