Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Het zijn de kleine dingen in het leven hè :laughing:.

3 likes

Door @Zemraluani d’r poll van gisteren

4 likes

Misschien was de collega in kwestie de man van @SpeedOfSound

24 likes

Oké, maar luister. Wat betreft die bovenste taart vind ik het echt impressive dat iedereen een stukje zijkant heeft met wat van de decoratie (vaak vind ik dat ook heel lekker) en aan mensen de keuzevrijheid heeft gegeven wie er een klein stukje wil of juist een wat grotere.

60 likes

IMG-2882

@Evert wat doe je in m’n Albert Heijn?!

40 likes

Was echt bonuspunten als dit een tomatenstand was

14 likes

Als iedere forummer nou bij de Appie 1 tomaat bij Evert neerlegt… :joy:

6 likes

Tony’s Chocolonely snijwijze

7 likes

Sinds iemand op insta heeft gezegd dat hij op Willy Wonka lijkt, zie ik niks anders meer

3 likes

Hoe kun je deze link niet direct gelegd hebben bij het eerste aanzicht van JAW.

8 likes

Ach, door het darkside crushes topic sta ik nergens meer van te kijken

3 likes

Ik moest aan @Eddie denken toen ik deze zag. Jij had toch zo’n zelfzorg vriendin?

27 likes

yiff yiff

1 like

Ik heb net True Detective: Night Country afgekeken en ik moest bij elke aflevering even aan @kali denken (een van de hoofdpersonen wordt gespeeld door Kali Reis)

4 likes

I refuse!

2 likes

Vet roze uitklapmes ook

4 likes

5 likes

Dit zijn de complottheorieen waar we wat aan hebben!

Dit is toch een prank

2 likes

Ik stond net voor de tapashapjes bij de appie best lang na te denken over wat ik wilde, maar er wilde nog iemand bij en dat vond ik irritant. Eerst zei ze niks, maar stond ze gewoon oncomfortabel dicht bij me en daarna vroeg ze of ze erbij mocht.

En toen dacht ik aan @Karl_Lagerfeld, die ooit zei dat als mensen dat zeggen ze iets zegt van “jammer maar ik sta hier al”, dus ik zei “nee dat mag niet” en serieus dit is echt een eyeopener ik ga dit voortaan altijd doen, thanks Karl :pray:t3::pray:t3:

30 likes