en ik dan
Dit deed me denken aan het beutyblogtopic waar iemand ( @Lula misschien?) een Redditthread deelde over klanten die cadeaus kopen voor hun Hermès SA in de hoop om een tas te mogen kopen
en het zijn niet eens mooie tassen
@anon86562306 ik moest ineens denken aan die vriendin van wie de vriend toen een heftig ongeluk heeft gehad met oud en nieuw, hoe gaat het nu met ze?
Zwaar. Hij is aan het revalideren, mag nu weekenden naar huis, over een week of 3 mag ie waarschijnlijk helemaal naar huis. Maar er speelt een hoop achter de schermen waar ik het niet nodig van vind om dat hier te delen.
Laten we het er vooral op houden dat het gewoon heel zwaar voor ze is, klinkt heel gek dat ik het zeg maar met name voor haar. En dat hij niet volledig gaat herstellen maar wel gaat overleven en het voorlopig allemaal verre van klaar is.
Heb ook nog veel aan haar moeten denken, wat een nachtmerrie zeg.
Vind dit ook helemaal niet gek klinken. Uiteraard voor hem megazwaar, vooral aangezien hij mss ook zijn leven en evt baan/ hobby’s etc mss niet meer kan uitoefenen, maar voor haar die hun gezinsleven draaiende moet houden, en ook een hulpbehoevende partner heeft plus trauma lijkt het me heel intens. Goed dat hij veel aandacht en hulp krijgt, maar hoop ook dat zij als partner niet vergeten wordt qua hulp.
Ja plus ook nog kritiek van buitenaf dat je het als vrouw dan ook nog eens nooit goed kan doen. Zowel het rouwen, als zorgen, als alles regelen als het lef hebben soms iets leuks te doen voor zichzelf. Om woest van te worden.
Nee wat shit dit ook
Echt zo heftig
Iew iemand mailt me dat ik dagdagelijks
telefonisch met hem kan overleggen.
Lekker stuur maar naar mijn postbus hoor
Ik hoorde dit woord vandaag ook in een filmpje. Stop try to make ‘dagdagelijks’ happen.
Nou ik las het hier eens dat zoveel mensen veel te veel parfum opspuiten en het valt mij de laatste tijd ook op. Super ranzig zo’n vieze walm die dan om ze heen hangt
.
https://www.reddit.com/r/AnimalCrossing/s/GC7n9aHPe3
Nog een look a like van Dan uit Gossip Gir!l
En je blijft d’r ook maar tegenkomen overal!!!
Ik word er echt gek van hahhaa
Misschien wat minder webshops bezoeken dan