Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

en ik dan :crazy_face:

5 likes

Dit deed me denken aan het beutyblogtopic waar iemand ( @Lula misschien?) een Redditthread deelde over klanten die cadeaus kopen voor hun Hermès SA in de hoop om een tas te mogen kopen

7 likes

en het zijn niet eens mooie tassen

4 likes

@anon86562306 ik moest ineens denken aan die vriendin van wie de vriend toen een heftig ongeluk heeft gehad met oud en nieuw, hoe gaat het nu met ze?

6 likes

Zwaar. Hij is aan het revalideren, mag nu weekenden naar huis, over een week of 3 mag ie waarschijnlijk helemaal naar huis. Maar er speelt een hoop achter de schermen waar ik het niet nodig van vind om dat hier te delen.
Laten we het er vooral op houden dat het gewoon heel zwaar voor ze is, klinkt heel gek dat ik het zeg maar met name voor haar. En dat hij niet volledig gaat herstellen maar wel gaat overleven en het voorlopig allemaal verre van klaar is.

3 likes

Heb ook nog veel aan haar moeten denken, wat een nachtmerrie zeg.

Vind dit ook helemaal niet gek klinken. Uiteraard voor hem megazwaar, vooral aangezien hij mss ook zijn leven en evt baan/ hobby’s etc mss niet meer kan uitoefenen, maar voor haar die hun gezinsleven draaiende moet houden, en ook een hulpbehoevende partner heeft plus trauma lijkt het me heel intens. Goed dat hij veel aandacht en hulp krijgt, maar hoop ook dat zij als partner niet vergeten wordt qua hulp.

3 likes

Ja plus ook nog kritiek van buitenaf dat je het als vrouw dan ook nog eens nooit goed kan doen. Zowel het rouwen, als zorgen, als alles regelen als het lef hebben soms iets leuks te doen voor zichzelf. Om woest van te worden.

7 likes

Nee wat shit dit ook
Echt zo heftig :pensive:

2 likes

Iew iemand mailt me dat ik :sparkles: dagdagelijks :sparkles: telefonisch met hem kan overleggen.

7 likes

Why

8 likes

Lekker stuur maar naar mijn postbus hoor

4 likes

Ik hoorde dit woord vandaag ook in een filmpje. Stop try to make ‘dagdagelijks’ happen. :triumph:

2 likes

https://www.ad.nl/binnenland/restaurant-vraagt-gasten-voorzichtig-te-zijn-met-parfum-te-veel-is-gewoon-te-veel~a96de94e/

Nou ik las het hier eens dat zoveel mensen veel te veel parfum opspuiten en het valt mij de laatste tijd ook op. Super ranzig zo’n vieze walm die dan om ze heen hangt
.

14 likes

https://www.reddit.com/r/AnimalCrossing/s/GC7n9aHPe3

Nog een look a like van Dan uit Gossip Gir!l :rabbit:

4 likes

5 likes

Deze leeft echt rent free in mijn hoofd @Karl_Lagerfeld

2 likes

En je blijft d’r ook maar tegenkomen overal!!!

7 likes

Volgens mij was ze op H&M.com ook weer van de partij.

3 likes

Ik word er echt gek van hahhaa

1 like

Misschien wat minder webshops bezoeken dan

1 like