Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik had ff gemist dat ie nu van die vampire fangs heeft!

1 like

Ooh, ik dacht door je post dat ze hier weer terug was (onder een andere naam) om over de slakpocolypse te praten :sweat_smile:

1 like

Je weet toch dat het grills zijn?

Nee, wist ik niet aangezien ze perfect matchen met zijn eigen tanden dacht ik dat ze er misschien permanent op zitten. Maar ik lees nu dat de inspiratie een leeuw is en geen vampier haha

2 likes

https://www.nu.nl/308895/video/zangeres-wordt-op-het-podium-door-een-vleermuis-gebeten.html

@Zemraluani :smiling_face_with_tear::sweat_smile: (influencertopic)

7 likes

7 likes

Jaja alsof witte mannen niet altijd al onconventioneel aantrekkelijk hebben mogen zijn lol en millennials niet massaal geilden op:

25 likes

Benedict Cumberbatch zal ik echt nooit snappen. Zelfs die naam lijkt op een soort eiersalade :joy: Krijg er een soort error in mijn hoofd van haha

21 likes

En zijn stem is ook verre van geil.

1 like

Huh is er iets mis met zijn stem? Ik ken ergere stemmen

2 likes

Ik vind het totaal geen aangename stem om aan te horen.

1 like

Haha dit is toch juist wat hem aantrekkelijk maakt, de diepe stem?

8 likes

Dan is m’n post nog ergens goed voor geweest haha! Dit weekend werd ie tijdens familieweekend weer tevoorschijn gehaald maar heb dit keer vriendelijk bedankt :rofl:

5 likes

Ik lees steeds Hitlers. Lijkt me ook best een enerverend spel

20 likes

Er bestaat Secret Hitler

9 likes

ik denk nog steeds altijd aan de lach van goofy bij özcan akyol. kwam dat van jou @Otzi ?

1 like

Nee daar kan ik geen credit voor nemen die komt niet van mij haha :joy:

1 like

Hij heeft sws een aparte manier van praten (Ozcan)

1 like

Als ik naar de wc ga om te poepen moet ik vaak denken aan de forumster die vertelde dat ze zich altijd helemaal uitkleedde als ze ging poepen, uit angst dat haar kleren anders zouden gaan stinken.
Ik kan niet ontkennen dat ik me daar soms ook zorgen over maak, maar kleren uittrekken is me toch te veel moeite.

9 likes

Haha same. Ik ben ook altijd zo bang dat als ik mezelf na het poepen weer in gezelschap begeef, ze sowieso kunnen ruiken dat ik net ben geweest :rofl:

2 likes