Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ben trots op je!

4 likes

Was jij dat toevallig? :sweat_smile:

2 likes

Haha ja

2 likes

Aah ok, ik wist je naam niet meer, alleen dat vreselijke verhaal. Hoe gaat het nu met je?
Zoals gezegd heeft je verhaal indruk gemaakt en kijk ik beter uit.

3 likes

Ja gaat nu goed! Zicht is hetzelfde, maar daar ben ik aan gewend nu. Dus in dat opzicht heb ik er geen last meer van, ben gewend aan de dagelijkse ‘last’.
Al zijn er bepaalde dingen die ik niet meer doe (zoals autorijden) al zou ik dat officieel wel mogen.
Wens het niemand toe, die tijd dat je maanden een open wond in je oog hebt en een chlooroplossing erin moet druppelen is echt hels

6 likes

Wait … door douchen met lenzen in?!
Geldt dit ook voor zwemmen dan ofzo

1 like

Ja dat is idd ook geen goed idee. Maar volgens mij zijn mijn posts erover nog terug te vinden.
Kort gezegd: lenzen en water zijn altijd een slechte combi. In water (ook zwembad en natuurwater) kan een amoebe zitten die je hoornvlies op eet)

2 likes

Het is een jaar geleden dat ik mijn ogen heb laten laseren en echt beste ever, had ik honderd jaar eerder moeten doen. Zou jarenlang geprutst, gezeik en geld bespaard hebben.

2 likes

Ja idd, als ik terug in de tijd kon zou ik dat ook laten doen!!

1 like

Beetje ongepast wel dit

53 likes

34 likes

take one for the team en klim over het hek

14 likes

‘ik zit vast in drijfzand AMA’

6 likes

Ja man ik cringe echt elke keer dat iemand weer eens begint over ~ die ene forummer met een amoebe in haar oog ~ en hoe eng dat was, vooral als daar ook nog eens iets als “ik zwem gewoon met lenzen in hoor” of “ik ben zo blij dat ik gelaserd ben” ofzo bijzit, hallo??? Heb echt bewondering voor bennielava dat ze elke keer weer supervriendelijk haar verhaal blijft doen, weet niet of ik dat zou kunnen haha

38 likes

Ik moest net denken aan het Dan Humprey konijn.

zag net deze meme Openly Gay Animals on Instagram: "What? 😂😂"

Dit is gewoon Johan Derksen toch?

39 likes

Bij deze tentoonstelling van het Lunstmuseum moest ik meteen aan @FrauHelga denken Grand Dessert – De geschiedenis van het toetje | Kunstmuseum Den Haag

5 likes

Ik weet niet meer wie het was, maar begin covid periode moest ik voor het eerst testen en werd ik helemaal leip omdat ik niet wist hoe de drive in test dingen werkten en heel bang was voor de test zelf. Toen heeft iemand mij hier heel lief stap voor stap uitgelegd wat ik moest doen en hoe die test verliep etc. :pleading_face: moest daar aan denken toen ik dit voorbij zag komen.

50 likes

Ohhh wat gaaf! Dank voor de tip, die gaat zeker op de lijst.

7 likes

@kali heb je al gedanst?

8 likes

9 likes