Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

En werkt ie goed?

4 likes

Durf ik niet te zeggen anders krijg ik een rechtszaak tegen me aangespannen 🫠

(Hij werkt prima naar het is niet de rolls royce onder de föhns ofzo)

5 likes

Je kunt er in ieder geval je baarmoeder lekker warm mee maken (oke dit gaat heel raar klinken als je niet weet waar het over gaat)

5 likes

Ahahahaha ik moet hier veel te hard om lachen.
In combi met die fijne dag, dat hartje en zo’n lieve naam ook nog hahaha

1 like

69 likes

4 likes

ik heb dit artikel opgezocht maar oh mijn god wat een naar figuur. wiebetaaltwat klinkt wel handiger dan zo’n fysieke pot maar ik zou gelijk al afhaken bij die obsessieve focus van hoe veel iedereen drinkt en voorschiet

1 like

dit zijn heel vaak nepverhalen hahaha

5 likes

Ik moest aan @grace denken toen ik mijn wiebelende bureau oploste met een stukje eierdoos. Helaas geen bierviltje.

3 likes

8 likes

Altijd als ik een blarenpleister op een puist plak dan denk ik aan dat @Krabsalade ooit zei dat het niet werkt maar ik blijf het doen

Gister eentje geplakt op een puist/ingegroeide haar in m’n lies :slight_smile:

Haha nouja het “werkt” omdat je de huid verweekt en een broeierige, warme, vochtige omgeving kweekt, waarmee ontstekingen mogelijk sneller rijpen. Als je echter een dunne en gevoelige huid hebt dan heb je ook kans dat je een grotere wond dan nodig creëert.

7 likes

35 likes

Ah maar Jeroen Wollaars is geen Jeroen

3 likes

Ja eens hoor, die noemen we ook gewoon Wol!

1 like

@Evert ik kwam dit net toevallig tegen en ik ben zo hard aan het janken

8 likes

@grace postte ooit dat haar vriend ineens onbelangrijke laatjes in kastjes gaat opruimen als er bezoek komt. Ik denk daar vaak aan want mijn vriend heeft daar ook een handje van. Vandaag was wel het toppunt: we kregen vanavond bezoek en het huis was in abominabele staat dus mijn vriend vroeg of ik even de hele dag weg kon gaan met onze peuter zodat hij het huis goed onder handen kon nemen. Toen ik thuis kwam na acht uur weg te zijn geweest, zag het huis er nog precies hetzelfde uit als vanmorgen, en ik kon mijn vriend nergens vinden. Uiteindelijk kwam hij tevoorschijn helemaal oververhit onder de spinnenwebben en takken als een soort Sap de Aardwortel
image

Had hij dus de hele dag achter het tuinhuis schoongemaakt, waar de containers staan, en waar bezoek nooit zal komen :+1: :+1: :+1:

86 likes

Hahahahaha dit verhaal en dat plaatje van Sap de Aardwortel, ik gil

6 likes

Help ik voel plaatsvervangende irritatie haha, ik was waarschijnlijk helemaal loco gegaan :joy: (want herkenbaar wel). En dan moet je nog dankbaar zijn ook :joy:

“Ik kon mijn vriend nergens vinden”, moet hier zo hard om lachen :joy:

7 likes

Zit hier al een minuut hardop om te lachen. :joy:

5 likes