Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

dit zijn heel vaak nepverhalen hahaha

5 likes

Ik moest aan @grace denken toen ik mijn wiebelende bureau oploste met een stukje eierdoos. Helaas geen bierviltje.

3 likes

8 likes

Haha nouja het “werkt” omdat je de huid verweekt en een broeierige, warme, vochtige omgeving kweekt, waarmee ontstekingen mogelijk sneller rijpen. Als je echter een dunne en gevoelige huid hebt dan heb je ook kans dat je een grotere wond dan nodig creëert.

7 likes

35 likes

Ah maar Jeroen Wollaars is geen Jeroen

3 likes

Ja eens hoor, die noemen we ook gewoon Wol!

1 like

@Evert ik kwam dit net toevallig tegen en ik ben zo hard aan het janken

8 likes

@grace postte ooit dat haar vriend ineens onbelangrijke laatjes in kastjes gaat opruimen als er bezoek komt. Ik denk daar vaak aan want mijn vriend heeft daar ook een handje van. Vandaag was wel het toppunt: we kregen vanavond bezoek en het huis was in abominabele staat dus mijn vriend vroeg of ik even de hele dag weg kon gaan met onze peuter zodat hij het huis goed onder handen kon nemen. Toen ik thuis kwam na acht uur weg te zijn geweest, zag het huis er nog precies hetzelfde uit als vanmorgen, en ik kon mijn vriend nergens vinden. Uiteindelijk kwam hij tevoorschijn helemaal oververhit onder de spinnenwebben en takken als een soort Sap de Aardwortel
image

Had hij dus de hele dag achter het tuinhuis schoongemaakt, waar de containers staan, en waar bezoek nooit zal komen :+1: :+1: :+1:

86 likes

Hahahahaha dit verhaal en dat plaatje van Sap de Aardwortel, ik gil

6 likes

Help ik voel plaatsvervangende irritatie haha, ik was waarschijnlijk helemaal loco gegaan :joy: (want herkenbaar wel). En dan moet je nog dankbaar zijn ook :joy:

“Ik kon mijn vriend nergens vinden”, moet hier zo hard om lachen :joy:

7 likes

Zit hier al een minuut hardop om te lachen. :joy:

5 likes

Hahaha maar WAAROM
Vraag me zovaak af wat er door mannen hun hoofd omgaat

3 likes

Hij wilde van achter naar voor schoonmaken en toen liep het uit de hand :+1: Hij moest er ook om lachen toen onze peuter riep “Papa wat dóe jij?!”

21 likes

Thoughts & prayers, hier kwam ik laatst voordat logees zouden komen ook thuis bij een perfect opgeruimde buffetkast en een onaangeraakte logeerkamer

Ik zat laatst wel te denken, er zijn wel een paar klusjes in huis waar ik totaaaaaal geen zin in heb dus misschien moet ik fictieve logees verzinnen en kijken wat er dan gebeurt?

31 likes

Haha dit had ik laatst ook met mijn vriend. Ik was een hele dag weg en toen ik vroeg wat zijn plannen voor die dag was het zoiets als: ja even zuigen, dweilen, bed afhalen en badkamer. Dus ik dacht toppie.

Zag ik halverwege de dag wel een afschrijving van de Gamma maar ik dacht ja oké gek, maar hij zag vast iets wat kapot is en is het gaan maken ofzo. Kom ik thuis: geen schoon bed en niet gezogen etc. Dus ik vroeg van oh ik dacht dat je zou schoonmaken? Zegt ie: ja, wacht maar tot je de berging hebt gezien :star_struck::star_struck::star_struck:

Dus ik naar beneden en kom ik echt in de schoonste berging die ik ooit hebt gezien hahaha. Het was echt een donker hol van een berging waar onze fietsen staan en kampeerspullen en gereedschap en andere onbelangrijke dingen, maar heel stoffig en veel spinnen en een mini raampje die de afgelopen 30 jaar niet was schoongemaakt. En nu: er kwam licht door het raampje (want gezeemd), geen spinnenweb meer te zien en alles stofvrij en alles perfect geordend in de stellingkasten haha. En dat van de Gamma was dus de huur van zo’n stof/bouw stofzuiger :joy: De reden waarom hij dit was gaan doen was dat hij zijn fiets binnen had gezet en toen moest niezen en dacht: dit kan niet langer meer zo met die stof.

Edit: ik bedenkt me nu dat hij zelfs de teksten die pubers met stift op de buitenkant van de deur hadden geklad eraf had gehaald :joy::joy::joy:

46 likes

Ok wat ging je precies doen die dag en wat was de prompt want wij hebben een kelderbox die echt heel erg opgeruimd moet worden

13 likes

Haha ik ging spullen verkopen op een markt, maar de key was denk dat niezen van het stof

2 likes

:joy::ok_hand:

6 likes

Waarschijnlijk weinig ondergescheten toiletten op scholen

2 likes