De slaapzakjas on another level, voor 1290 ekkies is ‘ie voor jou!
ik vind deze best leuk eigenlijk
als ik kanye was zou ik m kopen
Hehe dit is een wtf-verkoopplaatje
Jaaa, maar veel is wel fukking lelijk. Ik mis ook een Chuckesmee en Charlie shirt
Cool!!
Ik bedoel, deel van mijn overtuiging is ook dat ik een mongool ben. Misschien is een succesvol iemand inspirerender
Nou, dat was dan toch geen jaarvoorraad
En die moest je wel uitpakken? In 99/100 gevallen zit er plastic laagje om wat zo in de vaatwasser moet.
Jeetje bestaan die ook nog?
Ik zag vandaag de naam Miekel voorbijkomen op een lezing
Ik was laatst in de bioscoop. Elke keer wanneer ik er ben en in de zaal naar mijn stoel zoek moet ik aan die ene forummer denken die samen met haar vriend of vriendin(?) iemand had weg gestuurd van stoelen omdat de forummer dat stoelnummer had. Die mensen gingen toen weg en de forummer ging daar toen zitten. Toen bleek dat ze veels te vroeg waren en dat ze het laatste half uur ofzo hadden gezien van een film die draaide vóór hun film
Huh wat een raar verhaal dit? Waarom zouden die mensen ook van hun stoelen opstaan
Ja ik probeer het terug te zoeken maar ik kan het niet vinden. Het was volgens mij in het ongemakkelijke momenten topic. Nu ik het teruglees klinkt het ook raar en een “tomatengooiverhaal” maar het was echt
Huh maar je hebt toch wel in de gaten dat je in een andere film binnenvalt?
Was je erbij ja?
Dit bericht is dat: