Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

De slaapzakjas on another level, voor 1290 ekkies is ‘ie voor jou!

34 likes

ik vind deze best leuk eigenlijk
als ik kanye was zou ik m kopen

9 likes

Hehe dit is een wtf-verkoopplaatje

1 like

@Vaiana

2 likes

Jaaa, maar veel is wel fukking lelijk. Ik mis ook een Chuckesmee en Charlie shirt

4 likes

@anon81378386

12 likes

Cool!!

1 like

Ik bedoel, deel van mijn overtuiging is ook dat ik een mongool ben. Misschien is een succesvol iemand inspirerender :joy:

Nou, dat was dan toch geen jaarvoorraad

8 likes

En die moest je wel uitpakken? In 99/100 gevallen zit er plastic laagje om wat zo in de vaatwasser moet.

1 like

Jeetje bestaan die ook nog? :hushed:

3 likes

Ik zag vandaag de naam Miekel voorbijkomen op een lezing :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik moest aan @Zemraluani denken en haar haat voor het gebrek aan een bovenlip.

17 likes

Ik was laatst in de bioscoop. Elke keer wanneer ik er ben en in de zaal naar mijn stoel zoek moet ik aan die ene forummer denken die samen met haar vriend of vriendin(?) iemand had weg gestuurd van stoelen omdat de forummer dat stoelnummer had. Die mensen gingen toen weg en de forummer ging daar toen zitten. Toen bleek dat ze veels te vroeg waren en dat ze het laatste half uur ofzo hadden gezien van een film die draaide vóór hun film

4 likes

Huh wat een raar verhaal dit? Waarom zouden die mensen ook van hun stoelen opstaan

3 likes

Ja ik probeer het terug te zoeken maar ik kan het niet vinden. Het was volgens mij in het ongemakkelijke momenten topic. Nu ik het teruglees klinkt het ook raar en een “tomatengooiverhaal” maar het was echt

2 likes

Huh maar je hebt toch wel in de gaten dat je in een andere film binnenvalt?

3 likes

Was je erbij ja?

4 likes

Dit bericht is dat:

5 likes