Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik heb straks een date in café @Nescio :nerd_face:

4 likes

Erewhon van de lage landen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ooooh hoop dat het leuk was!

2 likes

Ik weet het niet!

Nee geintje haha, heel leuk!

2 likes

@Zemraluani hier in België is er op canvas een documentaire over Mobutu: Mobutu’s game. En het is zeer goed gemaakt, moest aan jou denken bij het zien van de tweede aflevering.
Belgen, Amerikanen en Congolezen vertellen over de opgang maar ook val van Mobutu. Kan jij daar naar kijken vanuit Nederland?

4 likes

Oh thanks! Zeker interessant, zal even kijken of ik het via de Ziggo app kan terugkijken.

2 likes

Zag dit net en moest aan egf 2005 ofzo denken 🥹🤩

16 likes

12 likes

Perfect voor the 2000s waarin men in business casual kleding uitging. :joy: Maar dit zal ook wel terugkomen,

3 likes

Ik ben echt benieuwd of dit over een tijdje ook weer terugkomt, ook omdat het nu vooral baggy af is. Op mijn werk met veel jongeren zijn we aanbeland in 2004.

omg ja ik droeg ook vet vaak casual colberts en gilets, ook met uitgaan
wat een tijd

2 likes

18 likes

Wat een leuke kleurrrr van die tas! Ik heb de oranje (gekregen voor m’n verjaardag) maar vind deze ook leuk! Valt me alleen wel tegen hoeveel er in past tbh. Sorry, off-topic.

1 like

spaanse alt kat

34 likes

Ik moest opeens aan een forummer denken, i.v.m. haar sollicitatietraject destijds waar ze best veel over deelde. Ik dacht “die heb ik al een tijdje niet gezien”. Is ze al sinds oktober weg blijkbaar.

Hebben jullie dat ook soms? Dat je je opeens beseft dat iemand weg is, maar dat diegene dan echt al maanden weg blijkt haha

2 likes

Ik las dit en dacht Ohja Degas heb ik al heel lang niet gezien, heeft geen account meer kennelijk. Haha echt raar dat het niet opvalt dat iemand weg is die toch wel dagelijks postte.

Ook wel sneu haha dat ik dan denk nou mensen zullen het echt merken als ik weg ben en dat er dan pas 1 iemand na 8 maanden zegt was er niet iemand met een groene avatar die altijd polls maakte :smiling_face_with_tear::joy:

6 likes

Was er niet iemand obsessed met dictators?!?!

6 likes

Ik heb bij de douglas een proefmonster van Alien extraintense gekregen en moest aan het forum denken :rofl:

Ik vind de geur ruiken naar iemand die parfum opspuit om een rookgeur te verbloemen. :woman_shrugging:

Haha oh jaaaa alien, was die helemaal vergeten, so much memories :joy:

Maar eerlijk ik heb nooit meer een andere parfum gevonden die zo tering lang goed blijft ruiken. De langdurigheid van die parfum was wel next level. Zelfs nadat je kleren gewassen waren bleef je ‘m ruiken

2 likes

Mijn neefje van drie moest gisteravond in bad, op de badkamer wijst hij naar een leeg wc-rolletje en zegt hij “leeg” pakt hem en zoekt naar de prullenbak. Geen excuus meer als volwassen mannen dit weigeren op te ruimen :sweat_smile:

32 likes