Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Hahaha, de wijn uiteraard!

3 likes

Loop ik dus de hele tijd met zo’n lompe horloge voor het geval dat iemand me vermoordt :smiling_face_with_tear:

Gewoon als enkelband dragen…

1 like

Ik was vandaag na een hele lange treinreis (met hele vieze wc’s natuurlijk) in een café waar ze aesop-handzeep èn handgel hadden. Was echt een verademing om mijn handen te kunnen wassen, maar ken die zeep eigenlijk vooral van verhalen over havermelkelite op het forum.

3 likes

Haha, vermoedelijk waren die pompjes gewoon nagevuld met goedkopere zeep.

11 likes

Ik liep vandaag te miepen tegen mijn vriend dat ik dit weekend naar een etentje moet van een vriend waar ik echt nieeeeeemand ken en mijn vriend zei ‘ja nou en dan heb je in het ergste geval een kutavond, het is voor hem leuk dat je er bent stel je niet zo aan’

Was echt een vriendschap leed topic moment

39 likes

10 likes

Toen ik deze rubriek in de NRC voorbij zag komen:

9 likes

“Deels gebaseerd op waargebeurde verhalen; bron FF”

3 likes

Ik moet nu telkens aan @ezw denken als ik zulke truitjes tegenkom.

9 likes

wat een eer
ik moet de juiste nog steeds tegenkomen :mad:

1 like

Haha same :laughing:

@Karl_Lagerfeld

14 likes

Omg nee :sob::sob::sob: dit maakt de zoektocht nog lastiger.

Had zelfs nog de klantenservice gemaild maar die konden me ook niet helpen

3 likes

Ik zat gisteren met een aantal collega’s, die ik niet kende te vergaderen, en één ervan had een Spaanse/berlijnse krakerspony. Ik kon me niet concentreren en moest er de hele tijd aan denken hoe dat hier genoemd werd en of die mevrouw ook echt ooit gekraakt heeft of in Berlijn gewoond heeft etc.

7 likes

Ik moet nog wekelijks denken aan een poll van @Zemraluani over spatial awareness als er weer eens iemand niet op let tijdens het lopen op een station of in de supermarkt :weary:

7 likes

Ik hoorde the script met hall of fame op de radio en moest denken aan die ene forummer die die lyrics als voorwoord in haar doctoraat geschreven heeft

4 likes

Lol wat

You can be The greatest
You can be the best
You can be the king Kong banging on your chest

En dan verdergaan met een serieus wetenschappelijk onderwerp

7 likes

Haha heb ik ook! Echt een ergernis erbij gekregen door die poll, voorheen viel het me niet zo op.

1 like

Wtf no way haha

1 like