Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

niet echt hetzelfde maar ik moest bij deze grimes in de reflectie toch denken aan die robenrita achter de plant

8 likes

Waarom zien ze er uit als 12 jarige hangjongeren?

5 likes

Waar is de spoiler :sob: ik kwam juist van insta hierheen om hem te ontvluchten…

1 like

kanye of elon? ze hebben beiden wel een trigger warning nodig eigenlijk

5 likes

2

2 likes

Ik dacht dat iemand dat als forumnaam had maar blijkbaar niet of verdwenen?

5 likes

Jawel, @S.onrisa!

6 likes

Ahhh vandaar dat ik niet kon taggen ik wist niet dat er een . In zat haha!

4 likes

Deze wijn is niet te zuipen of wel?

2 likes

Dat weet ik niet zal diegene vragen of ze er al aan is begonnen :sweat_smile:
Vraag me nu wel af of de forumnaam er op gebaseerd is maar denk dat het ging om de betekenis glimlachen :grinning:

1 like

Hahah ja daar ging het destijds om! Echt al jaren geleden dat ik deze naam bedacht heb, en het was idd omdat ik nogal een breedbekkikker ben als ik lach :grimacing::grin:.

Ben wel wat zurig de laatste tijd. Dus die wijn past momenteel ook goed bij mij :sweat_smile:.

6 likes

Zag net op een dating app dat iemand als talent had ingevuld ‘kiwi met schil eten’ :eyes:

2 likes

Zal de iPhone van m’n man zo controleren.

19 likes

Het kan ook Tom Dumoulin zijn overigens. :kiwi_fruit:

7 likes

@S.onrisa haha wow alweer, dit keer op tv er is dus ook een rosé van!

5 likes

Wat toevallig! Ik had er nog nooit van gehoord

1 like

Denk ook dat het echt niet te zuipen is en de naam niet past haha.
Volgens mij net zo een wijn die op een verjaardag zonder wijnliefhebbers gehaald is, maar ach na 1/2 glazen zijn m’n smaakpapillen toch dood, alles beter dan bier :laughing:

4 likes

Dit valt echt in het rijtje Mooi Kaap

2 likes

Ja ik begin toch nieuwsgierig te worden hoor, nu het ineens twee keer voorbij komt, nu is de vraag hint het naar de wijn of naar forumlid @S.onrisa :laughing:

2 likes

Slaap meet die dan misschien niet goed, maar wel echt handig om je smartwatch te dragen als je vermoord wordt :+1:

12 likes