Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

En ook de “serving vocals” :smiling_face_with_tear:

4 likes

Azealia, my fav problematic bitch :heart:

4 likes

Een tijdje geleden gaf iemand op mijn werk een kort praatje en die persoon was echt stapelgek op de musical Soldaat van Oranje (deels ook omdat een kennis daarmee een link had) en die situatie mondde uit in een kleine lofzang voor de langst draaiende musical in Nederland. Vervolgens moest ik hard lachen toen ik een collega van een afstandje aankeek. We maken namelijk regelmatig dezelfde soort grappen (en vergelijkingen) over de duur van de musical die wij beiden niet interessant vinden.

4 likes

Dit maar dan met verjaardagen of in welke vorm dit dan ook bij jullie voorkomt

17 likes

Hmm ik herinner me dat migraine hier ook eens een punt van discussie is geweest dus ook relatable haha

Oh en bewijs dat Dutch en Danish toch hetzelfde is:

8 likes

Lijkt er een beetje op, maar ik liep vandaag langs het studentenhuis uit de film Soldaat van Oranje en er stond een hele groep vrouwen omheen over de film en musical te praten.

Sneu nieuwsbericht, maar hopelijk hadden ze al die ramen niet net gewassen zoals @Krabsalade

3 likes

Nu defensie veel in het nieuws is moet ik denken aan een forummer (ik denk nog op egf) die bij de reclame “werken bij defensie, je moet het maar kunnen” dacht dat ze “de Fancy” zeiden hahaha er was ook een bijbehorende afbeelding volgens mij

20 likes

Ik ben niet die forummer maar ik had op de middelbare school een docente die ook bij Defensie werkte en we hebben met een hele groep meiden ook maanden gedacht dat ze de Fancy bedoelde :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ja echt een universeel iets. Mijn vader werkte bij Defensie en mensen waren altijd zo in de war dat mijn strenge, zakelijke vader bij een meidenblad werkte.

27 likes

Mijn vader die mij in zn eentje op moest voeden las vroeger de Fancy zodat ie een beeld kon krijgen van de dingen waar zn puberdochter zich mee bezig hield 🥹

122 likes

ik zie 2 mannen op een dak en het eerste wat mijn hoofd zegt is: hey een kankermongool op het dak!

38 likes

Ik zou stiekem nog best graag eens een keer een stapeltje Fancy’s willen lezen

9 likes

Ja deze haha

images

40 likes

hahaha ik had gisteren precies hetzelfde

Pfffff ja deze blijft wel goud :skull:

4 likes

Never ever forget

1 like

Ik wil al sinds het onderweg ter sprake kwam een foto maken van de lions club en de rotary samen, maar alle dorpen en steden hadden waar ik langs kwam hadden maar een bord van 1 van de twee!

Maar vandaag was het eindelijk raak :pray:.

En nog bewijs dat elk bankje of hierbij zelfs elk stukje stoep niet zonder hen kan

16 likes

PDF-EPUB-The-Ultimate-SPAM-Cookbook-Expanded-Edition-140-Quick-and-Delicious-Recipes-from-Traditional-to-Go-by-The-Hormel-Kitchen-Download
@Luzarl

3 likes