Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

1 like

https://www.instagram.com/p/DJzLwuKyO-E/
Maar dan natuurlijk met een prei in plaats van asperges

1 like
5 likes

Haha ik zag deze langskomen en dacht ook eraan om die hier te plaatsen :grin:

2 likes

Die vreselijke Zelesta dekbedden én Rob Geus!

6 likes

Wat een nachtmerriemateriaal. Je zult maar ‘s avonds lekker in bed willen kruipen en dat Rob Geus dan met die bakkes op je bed zit.

4 likes

Ik vind dit soort reclames met ‘celebrity endorsement’ altijd zo raar. Wat heeft Rob Geus nou met dekbedden te maken en waarom zou ik er een kopen omdat hij hem ‘goedkeurt’? Zijn er echt mensen die zo’n product daarom kopen? Het zijn ook altijd van die random combinaties van bekende mensen die het product waarschijnlijk nog nooit hebben aangeraakt.

2 likes

Kan je goed schoonhouden ofzo??

3 likes

Rob Geus snap ik nog maar ik krijg steeds reclame met Bobbi Eden

1 like

Bobbi Eden heeft meer verstand van bedden dan Rob, lijkt me

22 likes

Ja zo legde ik de link ook maar de reclame ging alleen over hoe ze het huishouden graag deed en toen dacht ik huh is ze opeens zo’n schoonmaak influencer

1 like

Sla die douchebeurt eens over: beter voor je huid én de planeet Opinie | Sla die douchebeurt eens over: beter voor je huid én de planeet - NRC

11 likes

Als ik dit soort artikelen lees moet ik altijd denken aan de term hoerenbadje dat hier eens gedeeld werd (= wassen met een washandje bij de wastafel volgens mij)

1 like

Het liefst zou ik 2 keer per dag een douche-routine van 20 stappen doen, maar dan komt mijn zeurderige gevoelige huid weer met jeuk en eczeem en urticaria en weet ik het wat. Echt niet eerlijk. :sob:

3 likes

Haha de moeder van een vriendin noemt dit de slettendouche

3 likes

Haha ik kende het als kattenwasje, klinkt toch wat gemoedelijker

19 likes

De quote onder de foto, haha

13 likes

Op het werk reageren collega’s blijkbaar met emoticons op mail. Nu lees ik de duim steeds als heel passief agressief, maar gezien de inhoud van de mail zou het iets van ok/bedankt moeten zijn.

De bos bloemen vind ik ook vrij bijzonder trouwens :sweat_smile:

6 likes

Dat is toch gewoon deze :tada:

11 likes

Het moet deze voorstellen denk ik: :tada:
Past die er wel bij?

1 like