Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

@ShmaptainShmerica

Shit ja, sorry heb 5 uur geslapen ofzo. Nou die vind ik ook wat overdreven :grin:
Het is een informerende mail. Maar blijkbaar is diegene er heel blij mee.

2 likes

Of diegene ziet de duim ook als passief agressief en kiest dan maar voor een ander icoontje. (Want ik heb hetzelfde maar om nu een hartje te sturen vind ik ook weer zo wat.)

4 likes

Bij ons wordt dit ook soms gedaan (überhaupt met emoticons reageren) maar ik snap het niet echt.

Want ik zoek de mail soms terug omdat ik iets moet checken, en dan pas zie ik dit soort reacties.

Of ontvangt de verzender van de mail wel steeds een separate melding als iemand een emoticon stuurt (word je ook gek van lijkt me).

1 like

Ik zag het omdat ik een melding had in outlook bovenin rechts bij dat belletjes icoon, daar was dus een melding dat er mensen hadden gereageerd. Ik heb dus geen separate mail gehad.

En je kunt dus ipv beantwoorden reageren met een emoticon. Ik heb het tot nu toe 3 keer gehad, maar deze keer dus van 2 mensen op dezelfde mail die ook de enige ontvangers waren.

1 like

Ik vind dat juist wel chill, soms stuur je een mail waar je niet echt antwoord op hoeft en dan is het zo irritant als iedereen “bedankt” ofzo gaat terug mailen. Een duimpje of hartje is dan chiller, je weet dat het gelezen is. Het lijkt me logisch dat je een duimpje niet als passief agressief gebruikt op je werk.

En je krijgt er een notificatie van in outlook.

26 likes

Aan de ‘discussie’ over de labubu’s @Echo @Nefertiti

2 likes

Sommige in die video zijn lafufu’s :joy: (nep labubu’s)

2 likes

Vandaag ging ik sporten met Adidas sokken, Oner sportlegging en een Nike sportshirt. Moest denken aan een forummer die error kreeg van de merkenkruising :laughing:

5 likes

Ik stond laatst per ongeluk in een full nike outfit met nike barbell én nike plates te squatten en dat vond ik eigenlijk nog veel erger

8 likes

Hahaha, ik lach hardop

2 likes

Wat is dit voor leven

13 likes

Dat was ik denk ik? Maar het gaat bij mij wel echt alleen om sokken en schoenen (adidas sokken in nike schoenen bijvoorbeeld), qua verdere kleding maakt het me niks uit

@Karl_Lagerfeld vriend even lief aankijken?

11 likes

Het is gebeurd

https://www.nu.nl/binnenland/6358499/man-ernstig-gewond-doordat-hij-is-gespietst-op-hekwerk-in-groningen.html

14 likes

komt wel erg dichtbij nu!

4 likes

@Luzarl misschien moet jij dit hier organiseren?

5 likes

In mijn slaapkamer vanavond

14 likes

iemand reageerde op tiktok hieronder “and suddenly, I’m Bonnie Blue.”

@California

5 likes

Gdvrdmm

2 likes