Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

https://youtube.com/shorts/z7OY2MpSfxQ?si=qne_7B3mom8DpIeU

@issa

2 likes

Ik houd van kleurplaten maken op mijn telefoon en vandaag was dit de kleurplaat van de dag

Dus ik moest aan @Echo denken!
(Politieke voorkeur weggelaten though :joy:)

2 likes

Wowww, teken je dat zelf? :ok_hand:t4:

Hahaha nee was het maar zo’n feest :joy: happy color app. Het enige wat je doet is een vakje aantikken :innocent:

3 likes

Cat bless America!

1 like

Breaking Dawn part 2 is op tv en bij iedere Renesmee mention/appearance moet ik aan @Vaiana denken

9 likes

Hahaha yes!!!

3 likes

@Soy.peor natuurlijk

16 likes

Artikel van vandaag in de Volkskrant

1 like

Ik liep laatst in de stad en spotte toen de Spaanse crustpunkpony op een vrouw en aan haar hand had zij een kind met precies zo’n pony.

3 likes

Haha! Ik was pas in San Sebastián en daar liepen ook heel veel Spaanse krakers met kinderen met Spaanse krakerspony’s.
Ook helemaal hoe ik me Basken voorstelde trouwens.

3 likes

@Zemraluani ik weet dat jij geniet van het bizarre import tarief dat Zwitserland heeft gekregen van de VS :joy:

1 like

Moest wel gniffelen om ‘en dat op 1 augustus, een nationale feestdag in Zwitserland’ uit het NOS artikel.

‘And on my birthday!!!’ vibes van.

13 likes

Heerlijk, nu nog 100% op zweden en ik ben een gelukkig mens.

2 likes

Ik ga vandaag een twilight marathon doen met vrienden die de films nog nooit gezien hebben @Vaiana

5 likes

Bedoel je daarmee een extreme variant van baby bangs? Dan hebben vrouwen die naar Berlijn verhuizen en opeens altijd zwart dragen iets met hen gemeen. :joy:

Ik weet nog dat er rond 2000 ook een trend was onder alternatieve Spanjaarden om zich in het buitenland te onderscheiden. Velen van hen hadden een rattail: vaak bij een korter kapsel één of twee lange dreads die eronderuit piekten.

3 likes

YESSSSS!!!

2 likes

Haha ja dat bedoel ik. Maar ik ken de term van hier (Spaanse crustenpony en nog een term waar ik even niet op kom). Ik herken het ook wel echt uit mijn stad.

2 likes

Mijn vriend komt net aan met het verhaal dat hij bij zijn Nederlands eindexamen een tekst voorgeschoteld kreeg over dat een vinger in je anus werkt tegen de hik

8 likes

Welk jaar? Na 2017? Veel examens staan online dus we kunnen meelezen :joy:

1 like