Helaas… 15 januari 2026
Dit is wel een gereycled bericht dan toch? Volgens mij heb ik precies dit hier wel eens eerder gelezen
Nope, niet in de NRC in ieder geval.
Ik kom net de naam Chantalien tegen. Vond het een hoog Annemiekel gehalte hebben.
Waarom zijn mensen zo ![]()
![]()
Bij de naam Jeroen moest ik meteen aan dit forum denken. Al is dit echt weer een Jeroen in de overtreffende trap. Ik hoop echt dat ze bij die man weggaat.
Toen ik deze video’s tegen kwam, vond ik het eerst wel cute, maar dit is sowieso een gaar opgezet plan. Met zijn media achtergrond en dat welkomsfeest??
Zie op tv iemand met de naam “Davelien”. ![]()
Wel een leuke!! Deed ie het goed?
Haha op de print na was er weinig spannends aan de föhn, zou de dyson er niet voor omwisselen zeg maar
Hij heeft ook niet eens de moeite genomen om een andere schrijfstijl te faken
(in allebei de teksten staat de komma op een vreemde plek)
Vandaag moest ik aan iemand denken maar ik weet niet meer precies wie het zei, een van onze huisartsen gok ik. ![]()
Ik was bij de huisarts en was daar voor een ingreep aan mijn teen. En ik kan me herinneren dat hier ooit iemand heeft gezegd dat dat nog spannend is om uit te voeren als huisarts, dan gebeurt er nog wat in je week.
Dus ik vroeg dat aan mijn huisarts en ze beaamde dat. Ze zei: dan ben je tenminste wat langer met een patient en je bent ook bezig ipv de hele dag door alleen maar praten.
O ja en de huisarts vertelde dat ze dit jaar maar 2 weken vakantie heeft
Echt respect voor haar
haha ohhh ik ging hem even opzoeken en geen idee wie die vent is maar hier kan @FrenchWays fantastische analyses op loslaten denk ik.
Dit is toch gewoon satire? Vanuit Chris
Want wat ze zagen, is een gerimpelde, haarloze roze worst, een knaagdier met een stompe kop, kleine oogjes, grote gele snijtanden en korte, bevingerde pootjes. Dat is de naakte molrat. Nochtans een „superieur wezen”, zegt Tijl Nuyts (1993) zo vaak als hij maar kan.
Ik zat een paar dagen terug in de U-Bahn in Berlijn, en daar was ook een Nederlandse vriendinnengroep onderweg, en ze waren allemaal blond ![]()