Haha oke maar wie is het, ik wil ook even de ramptoerist uithangen
hahaha ja sorry
shirley_dutch
omg ja zij is zo irritant hahaha ze zeikt echt ALLEEN MAAR over alles en dan vervolgens post ze dat ze niet snapt waarom ze geen vrienden heeft
nou meid als je net zo kk irritant bent als op tiktok snap ik dat wel
Ohhh het is echt PRECIES wie ik dacht dat het was.
Er is ook zo’n Amerikaanse expat meid op Insta, iets jonger. Maar echt stom wijf. Ze ging klagen over vanalles in Nederland, maar zie dat ze nu niet meer in Nederland woont thank god.
Ohja, ze heet Daniellegrobmann
Edit: volgens mij heeft ze dr reel verwijderd, was een tijdje terug. Ze wilde Vermouth bestellen, want dat kende ze van Spanje. Maar deed zo helemaal fake American “omg, the dutch cant make cocktails like Vermouth. I am only getting the liqueur.” Met zo’n zelfingenomen betweterige vibe.
Goed verwoord hier hoe kut de marlotte podcast is
Heerlijk stuk, verwoordt ook heeeeeeeel goed mijn eigen vermoeidheid tegenover hijgerige sensatie journalisten die een ophef verhaal willen maken ipv gewoon de feiten zoeken.
Ik verdenk de makers van “De zeven levens van Betty” hier ook van. Niet geluisterd en ga ik ook niet doen, want Podimo. Maar in de intro zegt ze zoiets als “en zo werd ik tegen wil en dank in een soort detectiverol geduwd”. Tegen wil en dank ja, geloof je het zelf? Als theatermaker die besluit een podcast over een vermoorde sekswerker te maken…? ![]()
Was hier aan begonnen, maar kan haar stem en intonatie niet aaaaan.