Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ahahahaahh oh jaaa

Zoek zelf maar op als je wilt. :pray:

19 likes

Ik ben mijn Pinterest aan het opruimen en had een flashback naar EGF Style & Fashion.

8 likes

Hahaha ik volg deze mensen niet eens maar ik zag dit nieuws ergens langskomen en moest meteen aan @Zemraluani denken:

3 likes

Wie wil er een grijs crematorium wonen.

4 likes

Bahahhaha het is te groot, goh

2 likes

Ik parkeerde vandaag achter een auto met RGK in de kentekenplaat en er stapte ook echt een volwassen geworden RGK in windjack uit.

12 likes

Zou me niks verbazen als z’n vlogs minder lopen en hij nu gedwongen kleiner moet gaan wonen :cowboy_hat_face:

1 like

Ik lees altijd alleen maar ANUS in haar achternaam, het schreeuwt naar je midden in de andere letters.

6 likes

https://www.standaard.be/inspiratie/diy-adopteer-eens-een-schattige-tafelteckel/104697060.html

16 likes

Vrouw overleden die beroemd werd na deze mislukte Jezus-restauratie

@Otzi

5 likes

Ik hoorde iets over JD Vance waarvan ik dacht: omg dat is iets voor het gierige acties topic.

Deel het!

Ik zag in een insta vlog een tentje ‘De laatste kruimel’ @GEEZ

3 likes

love dat hij altijd terugkomt

23 likes

Ja wat dat betreft wist de gever goed wat populair was of zou worden

4 likes

Was door patronen aan het scrollen. Omg gratis zelf maken

14 likes

Mijn schoonmoeder doet ook mee met de trend.

25 likes

Ik lees het artikel in het NRC “Pick-up artists’ coachen onzekere mannen die niet zelfstandig vrouwen kunnen versieren. ‘Ze benaderen seks en relaties als een markt’”.

Hierin hebben ze gesproken met een man die uren op Hoog Catharijne liep om vrouwen aan te spreken :sweat_smile:

1 like

Ehh ik mag hopen dat dat artikel ruim 15 jaar oud is?

1 like