Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Toen ik las dat er een expositie van huidhonger online te zien is ivm corona moest ik aan @Eddie denken.
https://www.karmelklooster.nl/nieuws/2020/04/tentoonstelling-huidhonger-gemis-aan-aanraking-online/

(Deel je aversie wel een beetje hoor ;))

3 likes

Ahw sorry, zo wordt het natuurlijk nog erger. Zal de associatie proberen te deleten :sunglasses:

1 like

Als ik een droge mond heb denk ik aan de moeder van @ZusjevanJoost die haar een stuk stuurde van dat je je membraam nat moet houden zo krijg je geen corona hahaha.
Ik zeg soms ook " ohnee mn membraam"

11 likes

Ik moest deze week ook aan jou denken omdat ik een paar keer een bericht zag over dat een wetenschapper nu onderzoek gopaat doen naar huidhonger in coronatijd. :scream:

2 likes

En ik moest net aan je denken omdat ik de serie Lucifer kijk en een personage had de schuilnaam Penny Lane

1 like

Nope. Misschien moet je titel veranderd worden in zelfzorgfoob met huidhonger.

2 likes

Haha oja tuurlijk. Zelfzorgfobe huidhongerfoob dan.

1 like

Hahahaha oh heerlijk. Ik schreeuw het ook weleens tegen m’n man ‘houd je membraam vochtig!’

3 likes

Ik moest gisteren denken aan de NOT en dat @Lentex en ik elkaar steeds op de hoogte hielden “hier loop ik nu!! waar ben jij??”

En dat ik niet echt naar die plekken kon om te zwaaien want kon niet aan m’n vrienden uitleggen waar ik jou dan van zou kennen hahaha

Dus uiteindelijk hebben we elkaar gemist :grimacing:

1 like

Hahaha ja dat was spannend en stiekem tegelijk. Volgend jaar nieuwe poging? :hugs:

1 like

:raising_hand_woman:t2:

10 likes

:scream: Jij bent toch al heel lang Brum?

Ja sinds dit forum maar daarvoor dus niet, of bedoel je iets anders?

Ik had het idee dat Brum ook op EGF er al was. Maar niet dus

Ik liep langs een konijnenopvang

63 likes

@Suvi ik zit net op een site voor borduren te kijken en kom ik jou daar opeens tegen! ik zag dit en dacht gelijk ha dat is suvi! ik zit echt teveel op het forum dat ik in het gewone leven avatars begin te herkennen en gelijk de naam van de forummer erbij weet :joy:

20 likes

Bij een aflevering van First Dates vertelde een vrouw allergisch te zijn voor kiwi’s dus toen dacht ik natuurlijk direct aan @Egel

Ik zag net dit op Reddit en moest denken aan de forummer die dit filmpje naar haar docent stuurde. Alleen wie was dat ook alweer? :smile:

29 likes

Dit is geen forummer denk ik…

12 likes

@Vaiana we wilden karaoke gaan doen en toen kwam je voorbij bij de suggesties.

10 likes