Ja, het is bij mij ook meer de manier van schrijven (niet te zwaar, interessante feitjes, beetje humor). Beetje typisch populair science boek.
Precies, non-fiction light is echt lekker soms voor tussendoor. Ik lees heel veel en bijna alleen maar fictie, zo’n nuchter boek waar ik nog eens iets van leer is altijd wel fijn.
Ieeeelllll, nu kan ik nergens anders meer aan denken als m’n ouders idd tevreden over de puzzel strijken 
Hahahaha that’s me!
Ik vind deze foto van otzi wel fijner dan die verteerde versie die je normaal altijd ziet als je mijn forumnaam googelt haha 
Die foto is vgm genomen vlak voordat je het koningslied ging grunten.
Hahahaha hij hoeft eigenlijk alleen nog maar een iron Maiden shirt aan. Vooral die paardenstaart is heel erg metal eigenlijk 
Ik krijg heel vaak deze advertentie op insta
En ik moet dan altijd aan het kind van @360 denken openen of andere manier 
Ik zie net dat Caroline Calloway haar ‘antwoord’ op Natalie’s stuk gratis beschikbaar heeft gemaakt op haar website en moest daardoor aan @grace denken. Dankzij jou volg ik haar, en het blijft een bizar verhaal. Ze is deels hatewatch/irritainment en deels wil ik haar leven…
Hahaha! Ik krijg deze zelf ook vet vaak en ik vind het ook een heel tof ding! 

van de makers van RUMAG
Ik pm je even!
@anon76889665 ik moet steeds aan jou denken als ik Dreamschool kijk en Amina zie. Ik weet niet of je dat leuk vindt of niet maar ik heb jou dus steeds in mijn hoofd 
Haha, ik ga echt eens opzoeken wie en wat dat is want ik krijg dit de laatste tijd vaker te horen 
Ik zag dit op Instagram en las het op het eerste gezicht als ‘dode cavia’
Toen pas realiseerde ik me hoeveel dit forum in mijn onderbewustzijn zit hahaha
Een collega stuurde afgelopen week ineens het “nieuwtje” dat je kan bestellen bij Cinnabon, en ik zie op Instagram ook ineens veel mensen kaneelbroodjes maken. Ik heb dan meteen een vermoeden dan ze forummen, of in ieder geval naar Mascha kijken.
Snel! Zet je profiel op prive!