Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik wil zo graag “mijn cavia is doder dan die van jou” een keer in het echt gebruiken maar ik denk dat ik dan raar aangekeken word haha

6 likes

Iedere keer als ik milieu technisch slechte keuzes maak in de supermarkt

2 likes

Ik zei eergisteren ‘kerstmis is maar een mening’ ala @mikselke en mijn vriend keek me echt raar aan

9 likes

Aan @Zemraluani als ik


luister. Ik luister het bijna elke dag en ik ben blij dat ik ooit het geduld heb gehad om het tot de fantastische laatste 30 seconden te luisteren. Dankjewel!
3 likes

Haha ik ben erg laat, maar wilde even zeggen dat ik hardop heb gelachen door deze post. Ik zie het gewoon voor me dat je dat hardop op kantoor zou zeggen :joy:

1 like

Ik gebruik dit regelmatig en gek genoeg begrijpen mensen precies wat ik ermee bedoel hahaha

27 likes

Oh wat leuk! Het erge is wel dat ik zelf geen roze scharen ed. meer heb haha.

1 like

Ik ben daar deze zomer geweest hahaha! Was een leuke plek on te kamperen.
(Het is bekend omdat er vroeger het hoofdkantoor van Saab zat, nu NEVS)
Mijn vriend heeft ook serieus deze autosticker:
image

En heb idd de Trollywood bordjes gezien @Suvi :joy:

3 likes

Ik wilde pas aan iemand vragen ‘zit je tampon scheef?’ Omdat diegene erg chago was en ik dat op EGF toen hilarisch vond maar ik bedacht me net op tijd dat dat zonder context een beetje rare vraag is :joy:

1 like

Haha ik heb één situatie gehad waarin ‘ie letterlijk opging omdat een meisje vreselijk zat te zeuren dat haar cavia dood was gegaan… en toen heb ik een vriendin het concept ‘mijn cavia is doder’ uitgelegd en dat was fantastisch. Omdat het dus ook nog letterlijk het geval was.

Edit: ik heb overigens ook een cavia gehad en het is niet leuk als ze doodgaan, maar dit was echt wel een beetje too much

1 like

Vandaag kwam in mijn college de term damnatio memoriae voorbij en ik moest meteen aan het forum en natuurlijk specifiek aan @Damnatio denken.

Ik kom er trouwens nu achter dat je alleen nog damnatio heet, maar ik neem aan dat jij dit wel bent toch?

4 likes

Ik dacht de laatste tijd ineens vaak aan het forum omdat ik de hoeveelheid persoonlijke ervaringen en reviews en tips mis! In m’n omgeving ben ik altijd degene die om advies wordt gevraagd (Joost mag weten waarom) maar heb ik bijvoorbeeld niet iemand die me laat weten welke goedkope Kruidvat bodylotion goeie zelfbruiner is of welke schoenen onder een bepaald jurkje kunnen. Als iemand hier ergens mee in de knoop zit of een dilemma heeft is er a la minute zoveel antwoord van andere chicks die het al eens meegemaakt hebben of een ander perspectief bieden, dat vind ik super waardevol en ik realiseerde me ineens dat ik dat echt heb gemist.

En het was lang geleden dat ik hardop achter m’n laptop heb zitten lachen, maar EGF 2.0 delivers zoals altijd!

13 likes

Je wereld word inderdaad zo veel groter door het forum. Het is fijn om mensen te leren kennen of even een moment om sociaal te zijn terwijl je toch alleen thuis zit. Al die keren dat ik in het echt begon over iets wat “een vriendin” had verteld zijn inmiddels ook ontelbaar. Het is inderdaad handig om binnen een korte tijd heel veel meningen te horen. Niet alleen met prangende levensvragen maar ook de oppervlakkigere dingen. Vroeg mij jaren geleden eens af of ik schoen 1 of 2 moest kopen. Nadat iedereen natuurlijk zei dat ik ze beiden moest kopen nooit spijt gehad. Terwijl op dat moment twee paar dezelfde schoenen kopen echt te belachelijk voor woorden was. Nogmaals bedankt iedereen die toen aankwam met de spoil yourself :smile:

7 likes

Ik had het voorspeld, en het is waarheid geworden. Altijd als “als het avond is” van Suzan en Freek op de radio komt moet ik aan @CharlotteYork haar foto denken. Daarna zet ik de radio snel op een andere zender.

Maar goed, er wordt dus heel vaak aan je gedacht!

2 likes

Dat heb ik met @Olga en Nielson

2 likes

je woorden maken wolkjes in de lucht

5 likes

Aan @Enthusiasm, toen ik net een slapend paard in een wei zag liggen :biggrin:

2 likes

Als ik lopend eet. Dan denk ik aan @Zemraluani haar moeder die zegt dat alleen paarden lopend eten :slightly_frowning_face:

8 likes

Ik dacht net aan het forum omdat er bij de kassa van de Aldi een heleboel enorme flessen sangria stonden #esf

1 like