Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Vergeet niet te kloppen!!

4 likes

Nog zo iets geweldigs. De bel doet het daar niet. Zon hekel aan de bel.

12 likes

Ja ik ook. Heb er ook geen

1 like

Hahaha @Vaiana ik was aan het lezen op het forum en mijn vriend keek mee. Jij kwam voorbij en hij begon spontaan te zingen: Vaiana… make waaaay, make waaay! Vaiana from Motunui…

3 likes

uyKgrYk

2 likes

Nou… @grace

Arnon Grunberg: ‘Ik geloof niet dat mensen mij eigenhandig gaan vergassen’ https://www.nu.nl/weekend/6075109/arnon-grunberg-ik-geloof-niet-dat-mensen-mij-eigenhandig-gaan-vergassen.html (via @NUnl)

4 likes

@PrincessPeach The Princess is in our castle, kom er nu pas achter dat ze Peach heet…

3 likes

:joy::joy: jammer dat het kindermaatjes zijn!

1 like

Ja hè, het is wel echt leuke kleding van Nintendo

1 like

10 likes

“Ziet er erg mooi uit” :sob:

18 likes

Wat een mooie veenmol

“Niet zeker of het kan vliegen”
Wait for it!!

8 likes

weer aan @Dazed

3 likes

Wow dit klinkt zo lekker, een van de allerlekkerste gerechten die ik ooit heb gegeten was miso prei dus deze sla ik op om binnenkort te maken!

1 like

Ik vond het een verrassend redelijk stuk eigenlijk voor deze vieze man!

Ik keek net het een filmpje van Kud en dacht toen aan @Luzarl die keihard door de La Cubanita riep ‘vaginale penetratie!’. @Kees @unglaublich weten jullie dit nog?

3 likes

Hahha ik ben echt in de war, ben ik ooit met jullie in la cubanita geweest? Waar?? Wie zijn jullie?? Wie ben ik?

3 likes

Nee grapje alles is verzonnen.

Hahha dit is heerlijk, weet je oprecht niet wie ik ben?

1 like

Jawel! Maar dit is lang geleden en ik wist tot 5 min geleden niet dat ik @unglaublich en @Kees kende. Link gewoon nooit gelegd?

2 likes