Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

weer aan @Dazed

3 likes

Wow dit klinkt zo lekker, een van de allerlekkerste gerechten die ik ooit heb gegeten was miso prei dus deze sla ik op om binnenkort te maken!

1 like

Ik vond het een verrassend redelijk stuk eigenlijk voor deze vieze man!

Ik keek net het een filmpje van Kud en dacht toen aan @Luzarl die keihard door de La Cubanita riep ‘vaginale penetratie!’. @Kees @unglaublich weten jullie dit nog?

3 likes

Hahha ik ben echt in de war, ben ik ooit met jullie in la cubanita geweest? Waar?? Wie zijn jullie?? Wie ben ik?

3 likes

Nee grapje alles is verzonnen.

Hahha dit is heerlijk, weet je oprecht niet wie ik ben?

1 like

Jawel! Maar dit is lang geleden en ik wist tot 5 min geleden niet dat ik @unglaublich en @Kees kende. Link gewoon nooit gelegd?

2 likes

Ik weet welk moment je bedoelt, maar ik was het helemaal vergeten!

1 like

@Banananana ik wist niet dat je tegenwoordig ook al model staat voor kaarten.

7 likes

Haha, omdat ik hem een misselijk onbetrouwbaar gastje vind?!

2 likes

Haha is dat zo? Naar mijn idee was ik meer van Koen Verweij, in zijn hoogtijdagen, daar droomde ik over. :joy: Heb over Kjeld altijd m’n twijfels gehad, altijd nare vibes gehad bij hem.

1 like

Haha nou kan me nog wel ergere associaties voorstellen. :joy:

1 like

Ik moest aan jullie allemaal denken vanavond toen ik een voedzame maaltijd stond te bereiden

19 likes

Oh die is best lekker

Ik moest denken aan @tuula toen ik door de Lidl folder bladerde:

Van 24/09 tot 26/09 verkrijgbaar

3 likes

Ik heb laatst voor het eerst (succesvol!) onderhandeld over mijn salaris, en toen moest ik aan @360 denken.

14 likes

Je had op je blog eens geschreven dat je die zo lekker vond dacht ik, dus daarmee

Bij mijn opleiding zit ook een heel oude man die een paar vakken volgt. En nou had ik niks te doen in mijn leven dus ik ging allemaal medestudenten googelen, waaronder hem. En toen kwam ik erachter dat hij de Nederlands ambassadeur in allerlei landen is geweest (en dat nu nog steeds ergens is) en ook allerlei andere hoge functies heeft gehad.

Dat vond ik wel grappig, dus toen ging ik nog wat verder googelen op hem en zijn vrouw en toen kwam ik een heleboel foto’s tegen van hen samen met Arnon Grunberg, blijkbaar hadden zij een of ander evenement georganiseerd waarbij Arnon Grunberg de eregast was. Nu vind ik die man toch ineens een stuk minder sympathiek.

20 likes

Weliswaar een beetje andere tinten maar bij groen x roze moest ik direct denken aan @Electric.

4 likes

Ik werk sinds vandaag voor een tijdelijke opdracht in Veenendaal, ben benieuwd of het idd net zo mooi is als woerden @Zemraluani

3 likes