Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Hahahahaha pas maar op dat ze je niet spot!!!

@Lort YOU’RE WELCOME!! Love sangria uit pak

2 likes

Als ik een reclame zie met handen (bijvoorbeeld een aanwijshand of voor handcrème) denk ik aan Toeps…

1 like

Ik zag net een stukje van een programma over dierenartsen op die faculteit op één en toen moest ik aan @fysicus denken. Het is ook in je “Studiestad” om het even vaag te houden

1 like

Haha idd zo leuk om te zien! Daar breng ik dus veel tijd door :grin: maar ik ben niet gefilmd denk ik

1 like

Aan @Egel als ik deze sokken aantrek.

4 likes

En bedankt, dit is ook echt een never ending story. De bijnaam van mijn ex was trouwens ook kiwi dus nu is het nog kutter dan daarvoor

O sorry wist niet dat je het niet leuk zou vinden… haal het wel weg

Nee, zo erg is het niet. Het is precies wat ik al verwachtte toen ik de eerste keer dat ik zijn bijnaam hoorde al aanvoelde. Heb hem ook verteld dat het een forum grapje was. We zijn wel goed uit elkaar gegaan, ben alleen echt nog niet over hem heen. Verder is het wel een leuk iets wat ook echt elke forummeet weer terug komt. En super lief dat je aan mij denkt, dat wel

Update: in mijn allereerste post hierover zei ik dat ik eens per jaar een allergie pilletje nam zodat ik kiwi’s en chocola met hazelnoten kon eten. Inmiddels zijn mijn allergieën weer omgeslagen en kan ik nou weer hazelnoten eten zonder dood te gaan van de pijn. Misschien kan ik zelfs een kiwi ook weer hebben maar ik durf het nog niet aan

1 like

Ze zijn bij mij altijd gelinkt aan hormonen die ik wel of niet neem. Verder kan ik geen verband ontdekken

hahaha!

Ik was helemaal vergeten dat ik dat gezegd had, maar het klopt wel. :laughing:

Ahhh ik voel me serieus vereerd hierdoor :blush: hahaha. Niks waarmee ik me liever laat associeren dan met het songfestival haha

@Mhysa Graag gedaan :grin: WelcHöHme! :joy:

5 likes

Hahahaha nee but can totally relate :joy:

:heart::heart::heart: Ik kon vannacht ook niet slapen en heb allemaal interviews gebingewatched.

Vind Klemens ook wel echt een schatje hoor.

3 likes

Klemens is echt epic. Moest gisteren echt nog schuddebuiken in bed om dat hele ’ I love donalds’ moment van hem :joy:

3 likes

Zou bijna een Hatari topic openen

2 likes

Can we?!?!?!!? :rofl:

2 likes

:smirk::smirk::smirk:

Its done :joy: Ach sowieso spammen wij het wel vol hahaha

1 like

:joy::joy: ik ga mijn dochter voor de grap joke noemen hoor

2 likes