Hier denk ik nu ook letterlijk elke keer aan als ik ‘oud’ water drink
WOOOOOWWW dat heb ik serieus nodig in mijn leven. Ik neem er 100
Ik heb dit echt nodig in mijn leven, dit trof ik net nl aan toen ik iets in de koelkast wou zetten.
Lekker verkoelend voor mijn lenzen straks.
Alsof je dit niet alleen post om ff de blits te maken met je Urban Bakery lekkernijen.
Ik wil deze supergraag maar ben nooit iets kwijt 🥲
@grace @Eddie ik zie dat ik net per ongeluk ‘overhebleven’ intikte, heeft er iemand iets in mn drankje gedaan waardoor ik langzaam in een Vlaming verander?
Wil je niet over drugs posten aub.
Moet je soms niet heel lang naar je fiets zoeken bijv op het station (onder zadel)?
Het fijnste zou zijn als deze dingen een alarm hadden voor als je op het punt staat om iets te vergeten.
Je kunt toch een alarm zetten op je tel? Als je de deur uitgaat dat je een reminder krijgt die je zelf in kunt stellen. Location based reminder.
Omg ik was al bang dat ik de fout inging (zal maar niet Amai zeggen)
Dat kan inderdaad ook. Alleen is mijn telefoon het meest vergeten item . Maargoed dat is een me-problem.
Hahaha nee ik heb een swapfiets met een mand dus die zie je snel genoeg
@Crusti_Croc
Moest gisteren weer aan je denken bij het ophalen van mijn koffie. Dichtstbijzijnde Starbucks was toevallig in Calabasas.
Waar ik wel eens een broodje haal kun je broodje @Hatsmetflats bestellen
Oh joh, ik zie nu pas dat het geen hatseflats, maar hatsmetflats is
Hahahahaha mooie
Ik moet vaak aan @grace denken als ik lenteui koop. Dat lijkt namelijk op prei. En dan denk ik weer aan dat successful adult lifestyle met een prei uit de boodschappentas stekend.
Waaauw hoezo wist ik dit niet. Mn kennis over belgie is al zo bewonderenswaardig op dit forum.
Oprecht gehuild van het lachen om deze naam + ‘schalulleke’ (ook een naam voor lente-ui, blijkbaar). Ben in een nogal melige bui. Vind ‘buisui’ trouwens ook wel een goede, weer een soort Nederlandse versie van ‘pijpajuin’.
Maarrrrr hier is mijn bijdrage van vandaag, uit de nieuwsbrief van Easytoys: