@Crusti_Croc
Moest gisteren weer aan je denken bij het ophalen van mijn koffie. Dichtstbijzijnde Starbucks was toevallig in Calabasas.
Waar ik wel eens een broodje haal kun je broodje @Hatsmetflats bestellen
Oh joh, ik zie nu pas dat het geen hatseflats, maar hatsmetflats is
Hahahahaha mooie
Ik moet vaak aan @grace denken als ik lenteui koop. Dat lijkt namelijk op prei. En dan denk ik weer aan dat successful adult lifestyle met een prei uit de boodschappentas stekend.
Waaauw hoezo wist ik dit niet. Mn kennis over belgie is al zo bewonderenswaardig op dit forum.
Oprecht gehuild van het lachen om deze naam + ‘schalulleke’ (ook een naam voor lente-ui, blijkbaar). Ben in een nogal melige bui. Vind ‘buisui’ trouwens ook wel een goede, weer een soort Nederlandse versie van ‘pijpajuin’.
Maarrrrr hier is mijn bijdrage van vandaag, uit de nieuwsbrief van Easytoys:
@grace kijk nou hoe toevallig, zag deze gister staan in zo’n mini-bibliotheekje waar je boeken mag pakken
Wat leuk! Weet je al wanneer je nu meer hoort?
Wil je regenboogkleuren op je spandoek of glitter?? Heb je Gert al ontmoet???
Hoop niet dat dit rude is, maar hoe oud ben jij?
Ik dacht dat ze tieners zouden zoeken zodat ze weer een tijdje voorruit konden met het nieuwe K3tje en niet binnen een paar jaar met een dertiger zitten.
Zolang ze niet blond is hoeven ze bij k3 niet bang te zijn dat ze stopt.
Al die blonde K’s zijn gestopt.
Nou Karen en Kristal zijn toch gestopt omdat ze hoogbejaard in K3 jaren waren dus Idk
Jaa ik snap uberhaubt niet waarom je na je 5e nog zin hebt in die muziek maar goed ieder zn ding solmazegge.
Ohjoh fooled me!
dacht echt die chickies zijn amper 20 maar de styling goes a long way dan.
Goedzo.
Ik kwam deze collectie tegen en moest denken aan @Jeg ttps://www.levi.com/US/en_US/blog/article/levis-x-pokemon/
Gevonden!