Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

@grace kijk nou hoe toevallig, zag deze gister staan in zo’n mini-bibliotheekje waar je boeken mag pakken

afbeelding

3 likes

Wat leuk! Weet je al wanneer je nu meer hoort?

Wil je regenboogkleuren op je spandoek of glitter?? Heb je Gert al ontmoet???:heart_eyes:

9 likes

@Rockabye
why-not-both

5 likes

Hoop niet dat dit rude is, maar hoe oud ben jij?

Ik dacht dat ze tieners zouden zoeken zodat ze weer een tijdje voorruit konden met het nieuwe K3tje en niet binnen een paar jaar met een dertiger zitten.

3 likes

Zolang ze niet blond is hoeven ze bij k3 niet bang te zijn dat ze stopt.
Al die blonde K’s zijn gestopt.

1 like

Nou Karen en Kristal zijn toch gestopt omdat ze hoogbejaard in K3 jaren waren dus Idk

Jaa ik snap uberhaubt niet waarom je na je 5e nog zin hebt in die muziek maar goed ieder zn ding solmazegge.

1 like

Ohjoh fooled me!

dacht echt die chickies zijn amper 20 maar de styling goes a long way dan.

2 likes

Ja :joy::sob:
Het Instagram algoritme schotelde me deze ook al voor:

18 likes

Goedzo.

2 likes

Ik kwam deze collectie tegen en moest denken aan @Jeg ttps://www.levi.com/US/en_US/blog/article/levis-x-pokemon/

Gevonden!

14 likes

Hahahaha :joy:

3 likes

Heb je nog reactie gehad van haar?

Dit is lang geleden haha, dus ja ze ging erop in . Ze vond het zelf heel logisch!

3 likes

Oh wat nuttig. Zouden ze ook iets over gordijnen hebben geschreven??

5 likes

17065_pla_trixie_aloe_vera_hundeshampoo_hs_01_2
Wij hebben deze hondenshampoo in de douche staan, en ik moet altijd denken aan de collie van @anon4388265 (geloof ik?)

1 like

Haha, ja, bijna die van mij inderdaad!

Ik ging het kastje met koelkastdoosjes opruimen en kwam tot de ontdekking dat er heel veel missen die bij vrienden / familie liggen en toen dacht ik aan @monkeyslut. Heb jij het bakje waar je moeder nog wat op geschreven heeft al terug?

3 likes