Ik heb over die handige clip van @inezweski gedroomd. Hij hing opeens in een winkel (niet Ikea) en ik ging iedereen trots demonstreren hoe het werkte.
Hahaha.
Mijn vriend zat ook in januari 2020: “Nou, dat virus is binnen no time hier.”
En ik was er zwaar geïrriteerd over, omdat hij altijd zo zwaarmoedig zit te doen, maar het erge is dat hij heel vaak gelijk heeft.
Toen we niet meer op kantoor mochten werken dacht ik dat we met twee maandjes wel weer terug zouden kunnen. Kwam hij weer:“Dit zou wel eens veel en veel langer kunnen gaan duren.”
🥲
Ik heb net 2 repen Caramac gekocht bij Trekpleister, daar worden de dus nog verkocht. @Luzarl
Oeioeioeioei
Nu ik dit lees; mensen waren toch op zoek naar koetjesrepen? @kali oa? Misschien al lang bekend, maar Lidl had ze! Moest ik aan denken tijdens het boodschappen doen
Coop ook, hier altijd!
Picnic heeft ze! Als je daar wel eens bestelt toevallig
Ik zag dit op fb en ik moest aan @Ovenschaal of eigenlijk je moeder denken. Had ze zoiets in gedachten?
Door dit filmpje met de gezonde prei.
https://www.instagram.com/reel/CTM6b1SDYwq/?utm_medium=copy_link
HEEEEL ERG!! nee maar lijkt me wel chill dat je geen baas hebt die overal op let qua representatief eruit zien. Ik moest zelfs per se mn haar in een knotje toen ik in de horeca werkte.
Dit is gewoon wegens hygiëne toch?
Weet ik niet, dat hotel/restaurant bestaat niet meer. Maar als het wegens hygiene is, wat ik goed kan begrijpen, dan zouden in principe alle mensen die in de bediening werken hun haren vast moeten doen.
Knotje hoeft niet per se. Zolang het maar in een staart zit
Ik hoorde gister in een winkel twee meisjes zingen “Ik ga zwemmen in Bacardi Lemon”
Thanks, nu zit het wéér de hele dag in mijn hoofd
Haha sorry! Ik had het daarvoor weten te ontwijken dus ik had gisteren hetzelfde
Is net een beetje als ‘the game’. Als je eraan denkt, verlies je.
Ik hoor dat elke godvergeten ziel zingen momenteel. Ik haat mensen.
Ik zag iets van hem langskomen en vraag mij af of hij hiervoor een serieuze volkszanger was en dit nummer is opgepakt door de media. Of dat het als grapje is gemaakt.