De grote versie was 995 euro volgens mij!
Koopje
Shop jij op kleur?
Of course! Jullie niet dan?
Ik deelde vroeger een supermarkt met een man die dat deed. Die had ocd en last van keuzestress en haalde zijn boodschappen echt op kleur. Als de kleur van de dag blauw was haalde hij als drinken melk en als broodbeleg melk hagelslag. Zag er wel altijd heel mooi uit
Ik vind het zo mooi hoe je schrijft ‘ik deelde een supermarkt met’. Op een of andere manier vind ik dat ontroerend klinken, ipv ‘ik ging naar dezelfde supermarkt als’.
Dit is zo lief
Ik hoorde net Vlamingen, die zeer waarschijnlijk op vakantie zijn in Nederland en ik moest, ook al ben je geen Vlaming, direct aan @Soy.peor denken. Ik ben echt een klein kind die nog steeds stuk gaat om Gent = hent enzo. Hahahah
@Jumpsuit Afrekenen met pas insteken is passé | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Heb je al een nieuwe ?
@kali ik fietste net een heuvel op en toen deed ik zo opdrukken haha. En toen dacht ik aan jou
Haha ik las het toevallig vanochtend ook! Als het goed is ligt ie nu in de brievenbus, wil niet achterblijven.
Ik moet dus regelmatig denken aan de forummer die toen steeds een beetje angstig was over een eventuele pandemie. Kijk wat er in China gebeurt etc etc. Ik dacht op een gegeven moment, houd nou eens op met je gezeik daarover, dat komt hier echt nooit.
…
…
Ik moest net aan jou denken @Circe toen er een vlieg over mn been heen liep en dat kriebelde.
Je weet wel waarom denk ik
Hahaha ja heerlijk! Ik ben jaloers
Het was niet op dit forum, maar destijds op het EG forum had iemand een keer dit gepost:
‘Ik heb een nummer van Lionel Richie in mijn hoofd zitten’
Waarop een andere forummer reageerde met:
‘Had je dat all night long?’
En steeds wanneer ik dat nummer nu hoor moet ik aan die opmerking denken.