@Vaslav Vaslav is een van m’n favo boeken en ik vind je naam/ava zo leuk! Nu valt m’n oog er telkens op als ik langs m’n boeken loop terwijl ik hem jaren geleden voor het laatst las
Haha wat leuk! Ik moet eerlijk zeggen dat het niet mijn favoriete boek van Arthur Japin is, maar ik vind de naam en kaft inderdaad gewoon iets magisch hebben ofzo
Dat snap ik wel ja, hij leest op de een of andere manier net wat stroever vind ik? Moet hem snel maar weer eens opnieuw lezen. Wat is wel je favoriete boek van ‘m?
Ja dat had ik ook! Kwam er daardoor niet helemaal lekker in met die verschillende tijden/oogpunten. Misschien nog een keer proberen ja. En welke dan wel m’n lievelings is, lastig… een schitterend gebrek denk ik?
Jaa echt een schitterend gebrek
Tolerantie is iets heel anders dan acceptatie, ja eerder het tegenovergestelde, een slim middel tot onderdrukking. Iemand die je als gelijke aanneemt, omarm je onvoorwaardelijk, voor eens en voor altijd. Maar door iemand te laten weten dat je hem verdraagt, suggereer je in dezelfde adem dat hij eigenlijk een last is, als een zeurende pijn of een onaangename stank, waar je desnoods voor een keer wel even overheen wilt stappen. Onder tolerantie schuilt dreiging: de stemming kan ieder moment omslaan zodra je gedrag tekortschiet bij de verwachting of die overschrijdt.
Pas maar op, hartstikke leuk design voor een tapijtje!! Ideaal als deurmat.
Brb
Er wordt wel eens over Makado gepraat door een paar forummers waarvan ik de naam zo snel niet weet… maar daardoor ben ik een keer in zo’n google sessie beland waarbij ik allemaal oude foto’s van dat winkelcentrum bekeek enzo (kende het niet en woon ook totaaaal niet in de buurt). Nu zie ik dit nieuwsbericht en moet ik gelijk weer aan hen denken.
Edit: het is volgens mij @Oprah
Mijn ontbijt komt naar boven als ik dit zo lees. Als ontbijt nog wel rozijnen
Whaha, juist in muesli, cruesli, brinta etc. Wat je 's ochtends vaak eet zitten vaak rozijnen.
Haha ja bij dat soort producten lees ik altijd heel goed de ingredienten om te kijken of die duivelse dingen er in zitten
Dit heb ik sinds de laatste tijd ook
Niet de bedoeling om weer een of andere discussie te openen, maar ik moest aan @LazySusan denken (sorry )