Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Dit sluit mooi aan op mijn huidige hypothese dat het eigenlijk vakjargon is voor de serieuze (amateur)bakker. Mijn eerdere vermoeden van een regionaal taalgebruik is namelijk keihard onderuit gehaald middels een representatief onderzoek (in het Stel je persoonlijk vraag-topic.) En leuk Bake Off Vlaanderen! Hopelijk wordt dit seizoen ook nog in Nederland uitgezonden.

2 likes

Het ging hier pas over de sabbat (en timers voor je licht zodat je het niet op sabbat aan hoeft te zetten) en toen ik de handleiding van m’n nieuwe oven aan het lezen was moest ik er gelijk weer aan denken

22 likes

Ooh ja, diegene op tiktok heeft een warmtelade, die haar eten dus opwarmt zonder dat ze het bedient. Dan maakt ze van tevoren hun eten klaar en warmt ze het zo op

2 likes

Ik zag net deze post:

En moest aan @Daelyss en @anon46421473 denken n.a.v. die kledingvraag in het stel je persoonlijke vraag topic. Iedere kleur staat haar inderdaad prachtig!

3 likes

Ik moet aan @Eddie en co denken nav de rood-zwart-haat.

9 likes

Hij mixt ook rood met zwart

7 likes

Ha wat leuk!

3 likes

@Maestoso hoe blij ben je met de ah kerstreclame?

3 likes

Net aan @tessel omdat dit chille nr net werd gedraaid op 3FM:

3 likes

huh wat leuk! Kende deze band helemaal niet!

2 likes

ik heb vandaag PCM liquid caps op en het is echt top

5 likes

Treat yo’ self gurl. Ben echt zeer content met die ovale PCM’s inmiddels, wil niet meer terug naar die ronde, maar heb nog een voorraadje.

5 likes

Haha ja vooral in de piek van m’n corona-klachten toen ik 4x2 PCM per dag zat te eten was het een geschenk uit de hemel. Waarom maken ze PCM niet sowieso standaard als ovale tablet, denk echt dat iedereen dat beter kan slikken.

2 likes

Ugh die bittere smaak terwijl hij langzaam oplost terwijl ik het niet wegkrijg :broken_heart:

2 likes

Er loopt gewoon een rilling over mijn rug als ik hier aan denk, brrr. :cold_face:

5 likes

Zo lekker :joy:

Bij de Bauhaus reclame moet ik aan EGF denken

Nou ik vind het mega schattig, maar ook ongelooflijk dom, wil niet weten hoeveel hamsters de komende weken onthoofd worden omdat ze ‘schattig’ bij elkaar gezet worden :grimacing:

6 likes

Dit vraag ik me al zo lang af he! Waarom inuprofen wel en pcm niet, klootzakken?

2 likes

Ben er wel bang voor eigenlijk, gezien dierenwinkels ook 9/10 keer verkeerd daarin adviseren. Die verkopen zó vaak 2 rusjes/syrtjes samen met een veel te klein kooitje.