Ik ben blij dat ze die gore zooi niet feta hebben genoemt
Zo verdrietig dat ik dit eerst las zonder ‘bad’, dat was een 2 seconde durende egoboost.
Ik ga stuk om die “sterker nog”
Alsof je iets vreselijks gedaan hebt
Ja heerlijk. Maar vond het ook grappig om mezelf overal als ‘Lula’ terug te lezen in zo’n officiële brief.
Ik had toen ook (zoals altijd) een of andere debiele gepainte avatar op dat moment, haha lol, @Soy.peor zal inmiddels wel gevraagd zijn om de huisstijl van Royke en co te designen in Paint.
Ik zie nu pas dat je die italiaanse dude op harry de crab hebt geplakt
Tijd voor aan avatar met Damiano én Harry.
Ze hadden het Niet Te Vreeta moeten noemen.
Aan @Krabsalade en wie was het nog meer?
Ik vind normale paracetamol ook altijd zo ellendig in te nemen, dus ik dacht gister ineens fuck it, treat yo self!
Heel goed, have pain, but make it fun. Maar… Die ovale “gewone witte” PCM zijn ook echt al een treat ten opzichte van de gewone ronde - goedkoper.
Jaa die heb ik ook meegenomen, voor een volgende keer! Maar had ook zin om te splurgen
en @Krabsalade omg menen jullie dit haha, laatst bij AH hadden ze alleen nog deze, dus gekocht maar heb ze na 2x gebruik wegegooid. Wat een vreselijke dingen. Krijg ze bijna niet uit de verpakking, en 't voelt alsof je een zetpil inslikt (was ik ook bang voor, nog gekeken of het wel echt voor oraal gebruik was).
De harde ovale vind ik wel weer chill.
Ha ja ze zijn wel echt super groot! Maar alsnog, zoveel beter dan de ronde. Als ik hem niet in een keer door krijg, begin te kokhalzen en het al begint op te lossen, blehh! Neem ze ook regelmatig in met een lepeltje yoghurt
Krijg jij ze wel goed uit de verpakking dan? Ik moet echt met veel kracht drukken en dan lukt 't uiteindelijk
ja, geen problemen mee
Ik maak altijd even een inkeping in het folie gedeelte mei m’n nagel, dan hoef je niet zo hard op de capsule te drukken
Moest aan jou denken @VickyViolence toen ik Instagram opende vanochtend en alle ETID posts zag ):
Ja echt een kutte start van de ochtend Had 't wel verwacht want Keith is helemaal de trappers kwijt denk ik. Weet niet of je de stories hebt gezien toen hij in bad zat en de hele tijd zei dat alles ok was?
Ja echt klote ): Ik was er ook al wel bang voor ja, ook na die tweets toen, maar had stiekem wel hoop dat het toch nog goed zou komen, ik dacht na fucking 20 jaar samenwerken kom je daar wel weer uit samen. Die stories heb ik gemist, maar klinkt niet best inderdaad
Haha ja ik ben beetje verbaasd aan Beau of Jinek. Alhoewel ik Beau in het begin niet zo goed kon uitstaan.