Dit is super lekker! Ik heb ze ook in taiwan gegeten! Ook gewoon te kook in de toko trouwens.
Klinkt zeker lekker. Maar de term vlokkig gebruiken als beschrijving van etenswaren mag wat mij betreft absoluut verboden worden, klinkt zooo smerig
Er staat een heel stuk in over hoe engelstalig woorden (flaky) gehaat worden in de nederlandse culinaire journalistiek en franse/italiaanse woorden niet.
Wel wat punten aftrek, want er zit geen shoarma op. Dus een zeventje
I love it. Mannen in jurkjes zijn zo hot.
Nieuwe ava hehehe
Haha hij is toch weer diegene die het laatste lacht he, vervelende eikel of niet.
Ja afschuwelijk, elke keer denk ik ook weer:“arrogante eikel”
Zo ik post net dat ik hem irritant vind maar zo’n impopulaire mening is dat toch niet!
Dacht dat hij als “cute boy next door” werd gezien
Nee man, die gast heeft echt nasty trekjes. Brrr.
Die mega sympathieke Krol ook over z’n zilveren medaille: ja heb alles gegeven, Kjeld was beter, heb zilver gewonnen, meer zat er niet in.
Kjeld als ie zilver zou hebben gewonnen vandaag: kut-ijs, kut-corona, kut-Chinezen, geen publiek, geen sfeer.
Echt honderd procent toch.
Dit is zo accuraat dat je bijna zou denken dat je z’n grootste fan bent
Zijn vriendin was net zo sympathiek toen ze vanmiddag bij Rtl boulevard werd geïnterviewd:
Terwijl Kjeld iets lolligs (dom) deed tijdens het Facetimen: “Ohh mongool!”….
Yep hoorde ik ook.
Dit is precies het filmpje wat ik had gezien en daarom had ik hier een “vind je tweelingen eng?” poll gemaakt!
Omdat de top comment zei dat ze zouden huilen omdat ze tweelingen eng vinden en het had 50k likes