@Desalnietteplus ik ga waarschijnlijk in CPH village wonen!! 2 dagen geleden ingeschreven en nu al een offer gekregen :o
Oh tof, er zijn er nu meerdere toch? In welke wil je wonen?
Ja, Vesterbro!
Ik zit first dates te kijken en een van de deelnemers vraagt wat de Cito score van haar date was.
Wie van ons was dit ?
Hahaha ik post net iets soortgelijks in het wat je even kwijt wilt
Ik was ergens wat eten en ik kreeg mijn restjes mee in dit tasje en ik moest lachen omdat mensen hier dit restaurant zo stom vonden. En die zinnetjes van “I am grateful” etc staan ook echt op het tasje.
Ik was overigens niet in dat restaurant maar ik kwam er toen achter dat een van mijn favoriete restaurants blijkbaar van dezelfde eigenaar is
Ik liep net langs de Vomar en er was daar een reclame voor 3 preien voor €1. Ik dacht “wie koopt er nou 3 preien” en toen zag ik opeens een hele hippe meid uit de Vomar komen met een linnen tas met 3 preien die eruit staken.
En toen dacht ik aan het forum en hoe goed zij haar leven wel niet op orde moest hebben
Haha 3 stuks maar liefst, I call bluff!
mijn hemel wat is dit voor marketing
O wee als hij die grap van mij gejat heeft
Nee prei is goor, in tegenstelling tot al deze andere dingen
Hahaha ik heb ook wel eens overwogen om een namaak-prei te ontwikkelen die je nonchalant uit je tas kunt laten steken om wholesome over te komen. Helaas heb ik geen skills op dat gebied.
Weet niet waarom maar zat een beetje te forummen en moest opeens aan Pronkjewail denken
Ik draag roze uggs met striklinten, een grijze joggingbroek en oude trui. Maar ja moet behangpapier verwijderen