Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Dit is ook niet ‘easier’ of sneller dan gewone tzatziki maken, alleen ranziger

8 likes

Wat de neuk. Zelfs onder een andere naam is dit gewoon goor.

2 likes

Aan @FrauHelga bij deze bordjes van de ikea!

17 likes

OMG die zijn gaaf! De schaaltjes hiervan heb ik al, maar dat er bordjes van waren wist ik niet.
Die gaan op de boodschappenlijst. Nooit teveel blauw/wit servies. Dank! :blue_heart:

5 likes

Jaa leuk toch? Ik wilde ze ook meenemen, maar helaas niet op voorraad!

2 likes

en aan @Enthusiasm

8 likes

hahaha ik snapte het pas na 2 min!

2 likes

@kali volgens mij postte jij laatst iets over wat een treasure Kyle Maclachlan is toch? Het is blijkbaar de verjaardag van z’n Twin Peaks personage en ik zag net dit op z’n instagram :pleading_face:

11 likes

Ik moest ook al aan @kali denken. Ik was dit weekend op het terras bij een bar die Kali heet! En de uitbater/eigenaar had een antifa-shirt aan, als ik het een beetje goed inschat past dat ook nog eens :smiley: Mocht je ooit in Berlijn zijn, het adres is Görlitzer Straße 38, aan Görlitzer Park, chill plekje!

4 likes

Ik zie dit pas twee weken later maar wil hem toch graag even posten want ik heb het nu ook in mijn hoofd :stuck_out_tongue:

6 likes

Fuck Elon Musk

2 likes

@anon50301661

Ik moest aan jouw denken toen ik deze webshop ontdekte. :stuck_out_tongue:

7 likes

OMG IK WILLLL

2 likes

Mss wat voor jou @Zemraluani

5 likes

Die heb je ook niet nodig om kleding te dragen die je leuk vind

9 likes

Ik wilde ook net zeggen. Boodschappen doen lijkt me bijvoorbeeld al een uitstekende mogelijkheid tot het dragen van zo’n outfit @anon50301661

8 likes

@Foucher
Dit is wat voor jou

6 likes

Of wanneer je een bezwaarschrift indient m.b.t. huisjesmelkers en -opdelers. :sunglasses:

4 likes

Oh wow, ik was bang voor zoiets, want ‘esthetiek’:

Maar dit is amazing!

5 likes