Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Oh nu zie ik het pas… bijzondere foto

2 likes

Ik vind die managementtermen nog grappig eigenlijk haha.

5 likes

Ik had eerst niet door dat het afkortingen waren. Ik vond het anders wel een heel gezellig kantoor, als iedereen lsd gebruikte.

2 likes

Verschrikkelijk

4 likes

Maar goed dat @Karl_Lagerfeld en haar vriend niet in groningen wonen!

10 likes

Komende vrijdag om 17:00 uur wordt de maatregel al uitgerold in de zuidelijke stadswijken, waar volgens de data het langst wordt gedoucht.

Gelukkig is het vrijdag 1 april :joy:.

18 likes

Ooohh mijn god wat ben ik naïef!

Thanks! Zat al te denken hoe werkt dit technisch?!

7 likes

Hahaha ik geloofde het ook! Ik douche niet eens lang maar als mijn gemeente dit zou voorstellen vind ik dat opzich al reden genoeg om gelijk te verhuizen.

Ik geniet echt van dit artikel en @anon50301661 vast ook. Makkelijk rijk willen worden met vastgoed maar ondertussen vooral geld overmaken naar een oplichter :money_mouth_face: :money_mouth_face:

2 likes

Oh pfff tijdens mijn studie (HBO) kwam dit ook echt als serieuze stof aan bod. Ellende.

1 like

Ik kreeg gisteren via Instagram een reclame te zien over dat je als een soort cryptosysteem in woningen in Amsterdam kon ‘beleggen’. :cry:

Haha, voor mij is het ook echt leerstof nu!

3 likes

Nu is Arjen niet echt favoriet hier, maar echt dit verhaal. De stijging van lifestyle coaches :joy:

6 likes

Late night Tiktok scrollings kwam ik bij dit uit:

https://vm.tiktok.com/ZMLxsc9bM/

En moest gelijk aan @Otzi denken. Ik heb gecheckt of The Velocipastor ook bij ons op Amazon prime staat, maar helaas. Wel heeft hij dus meer filmpjes van die film op z’n account en ik raad iedereen aan om die te kijken, vooral het deel dat de pastoor transformeert. I can’t.

3 likes

Hahahaha omg wutttt deze moet ik idd zien :rofl: Een dino pastoor hoe komen ze erop wtf? Hahaha. Over rare films gesproken, deze had ik ook nog op mijn lijstje staan maar mijn vriend heeft hem nog niet kunnen vinden :smiling_face_with_tear:

3 likes

unrelatd maar ik kan bij de naam pauly shore altijd alleen maar denken aan

11 likes

Hahahaha ik heb hem net ook maar even gegoogled en ik ken hem alleen maar omdat ie in een Brendan Fraser film zat vroeger :joy:

3 likes

Wat doe je jezelf aan?!?!

2 likes

image

Stemmen maar!

14 likes

Omg creeeeep :sob::sob:

2 likes