Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

hahaha ik snapte het pas na 2 min!

2 likes

@kali volgens mij postte jij laatst iets over wat een treasure Kyle Maclachlan is toch? Het is blijkbaar de verjaardag van z’n Twin Peaks personage en ik zag net dit op z’n instagram :pleading_face:

11 likes

Ik moest ook al aan @kali denken. Ik was dit weekend op het terras bij een bar die Kali heet! En de uitbater/eigenaar had een antifa-shirt aan, als ik het een beetje goed inschat past dat ook nog eens :smiley: Mocht je ooit in Berlijn zijn, het adres is Görlitzer Straße 38, aan Görlitzer Park, chill plekje!

4 likes

Ik zie dit pas twee weken later maar wil hem toch graag even posten want ik heb het nu ook in mijn hoofd :stuck_out_tongue:

5 likes

Fuck Elon Musk

2 likes

@anon50301661

Ik moest aan jouw denken toen ik deze webshop ontdekte. :stuck_out_tongue:

7 likes

OMG IK WILLLL

2 likes

Mss wat voor jou @Zemraluani

5 likes

Die heb je ook niet nodig om kleding te dragen die je leuk vind

9 likes

Ik wilde ook net zeggen. Boodschappen doen lijkt me bijvoorbeeld al een uitstekende mogelijkheid tot het dragen van zo’n outfit @anon50301661

8 likes

@Foucher
Dit is wat voor jou

6 likes

Of wanneer je een bezwaarschrift indient m.b.t. huisjesmelkers en -opdelers. :sunglasses:

4 likes

Oh wow, ik was bang voor zoiets, want ‘esthetiek’:

Maar dit is amazing!

5 likes

Omg wat een treurige boekenkast :sob:

5 likes

Ik heb op tinder een best leuke match maar hij heet Kevin, aangezien dat naast jeroen de meest gehate naam is op het forum twijfel ik gelijk ernstig :joy:

4 likes

Het is tenminste geen Mitchel

6 likes

Volgens mij zeggen de Duitsers “Kevin is geen naam, het is een aandoening”

Maargoed het is minder erg dan een hoop andere namen vind ik.

12 likes

Je eigen partner noem je toch zelden bij de voornaam, dus als het wat wordt tussen jullie ben je het zo vergeten. Dan noem je hem waarschijnlijk kef of keffie, stukken beter

3 likes

Hahahaha het gevaar is inmiddels alweer geweken want tinder being tinder: ik stuurde hem een berichtje nadat ik de match-melding kreeg. Keek ik een half uur later oid, match weg

Kut-Kevins

14 likes