hahaha ik snapte het pas na 2 min!
@kali volgens mij postte jij laatst iets over wat een treasure Kyle Maclachlan is toch? Het is blijkbaar de verjaardag van z’n Twin Peaks personage en ik zag net dit op z’n instagram
Ik moest ook al aan @kali denken. Ik was dit weekend op het terras bij een bar die Kali heet! En de uitbater/eigenaar had een antifa-shirt aan, als ik het een beetje goed inschat past dat ook nog eens Mocht je ooit in Berlijn zijn, het adres is Görlitzer Straße 38, aan Görlitzer Park, chill plekje!
Ik zie dit pas twee weken later maar wil hem toch graag even posten want ik heb het nu ook in mijn hoofd
Fuck Elon Musk
OMG IK WILLLL
Die heb je ook niet nodig om kleding te dragen die je leuk vind
Ik wilde ook net zeggen. Boodschappen doen lijkt me bijvoorbeeld al een uitstekende mogelijkheid tot het dragen van zo’n outfit @anon50301661
Of wanneer je een bezwaarschrift indient m.b.t. huisjesmelkers en -opdelers.
Omg wat een treurige boekenkast
Ik heb op tinder een best leuke match maar hij heet Kevin, aangezien dat naast jeroen de meest gehate naam is op het forum twijfel ik gelijk ernstig
Het is tenminste geen Mitchel
Volgens mij zeggen de Duitsers “Kevin is geen naam, het is een aandoening”
Maargoed het is minder erg dan een hoop andere namen vind ik.
Je eigen partner noem je toch zelden bij de voornaam, dus als het wat wordt tussen jullie ben je het zo vergeten. Dan noem je hem waarschijnlijk kef of keffie, stukken beter
Hahahaha het gevaar is inmiddels alweer geweken want tinder being tinder: ik stuurde hem een berichtje nadat ik de match-melding kreeg. Keek ik een half uur later oid, match weg
Kut-Kevins