Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Hahahaha die koe met die griekse vlag ook. Lekker hoor… kaas met stukjes komkommer en knoflook…

2 likes

Altijd tijd voor bier @Luzarl

4 likes

Aan @Panorama toen ik net tijdens het hardlopen een prachtig hert tegenkwam dat heel kalm en statig op het pad stond :heart: :deer:

13 likes

Wat een bizarre foto, dat handje en die schoen die eruit steken :smiling_face_with_tear:

Jammer dat het bericht niet begint met: het is (weer) gebeurd

4 likes

Ik vind het niet zo grappig.

7 likes

Hij bleef netjes voor me poseren

21 likes

Nee dit is exposuretherapie! 🫶

10 likes

Nou, dat had hij echt niet hoeven doen. Eerlijk waar

1 like

8 likes

Ik zag dit op mijn nieuwe hardloopschoenen

34 likes

Vorige week uit eten met werk in een all-you-van-vreet schuur, toen we de echte @inezweski tegenkwamen. Had had daar ook niet verwacht eigenlijk. M’n cliënten ook niet, want die hebben staan wijzen en staren :smiling_face_with_tear:

8 likes

Stel je leest zoiets als bner over jezelf omdat iemand jouw naam als nickname heeft gebruikt haha.

13 likes

Ik denk dat inez het zelf ook wel kan.

8 likes

“Inez Weski is een binge eater, let je wel goed op jezelf? Inez? X Yvonne”

4 likes

Deel je nou een sneer uit aan mevrouw Weski om haar uiterlijk?

2 likes

Ik krijg bij jou het gevoel dat je zo graag grappig gevonden wil worden, dat het een beetje treurig wordt hoe lang je op dit thema doorgaat

11 likes

Wauw, vriendelijke comment! Misschien niet helemaal ok om forummers te gaan analyseren adhv hun posts? Als je je echt aan iemand stoort kun je nog altijd hun posts blocken

En wbt de inhoud van de post denk ik zomaar dat @inezweski wel genoeg heeft aan de voorgaande reacties

39 likes

Ik zou het nauwelijks een analyse willen noemen eigenlijk. Ik vind het heel anders als het persoonlijke posts zouden zijn, dit is een poging tot humor die steeds terugkomt, en er zullen vast mensen zijn die dit heel grappig vinden, maar dan mag het tegendeel ook uitgesproken worden.

En ik dacht dat je op dit forum geen gebruikers kon blokkeren, zal er eens naar kijken. Doorgaans ben ik er niet zo’n fan van omdat je een deel van gesprekken mist, maar bij een one issue forummer zal het dat effect niet snel hebben.

Ja dat mag best, maar wat bereik je ermee behalve een zure sfeer en dat je iemand wellicht een rotgevoel bezorgt?

30 likes