Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ja heel leuk! Leuk dat je aan me denkt ook haha.

Denk aan je @Zemraluani

16 likes

:heart::heart::heart:

Ik heb hier m’n bril niet op, dus vind het best knap dat je me herkend hebt :scream:

15 likes

Vandaag tijdens de treinreis;
@Monstertruck Ik heb nooit een foto van je gezien, maar vandaag zag ik iemand in de trein en dacht dat jij dat wel geweest zou kunnen zijn :o Dus vroeg me dat hele treinreis af :stuck_out_tongue:

1 like

Ben wel benieuwd wat je het idee geeft dan als je haar nog nooit op een foto hebt gezien?

Een bepaalde vibe?

1 like

Ja en ik weet nog wat details ooit verteld op het ellegirlforum :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zag een Mascha planner in de trein :eyes:

3 likes

Ze had een briefje op haar hoofd met “je kan niet per ongeluk flaggen!” erop

7 likes

Weet je nu ook wat Live Laugh Love in het Pools is?

Dames van lichte zeden maken alles leuker.

Ik moest net aan @Gelatelli denken toen ik met All Saints - Never ever aan het meezingen was. Echt mooie herinneringen aan de jaren 90

1 like

Vriendin was hier op de koffie net en vertelde al gierend dat ze gisteravond samen door de keukentafel zijn gezakt tijdens een wip :joy:. Moest direct @Saturnus denken omdat wij zo hard riepen ‘jesses alsof je alleen in bed seks kan hebben tsssk’

3 likes

:joy: dat was een goede wip dan. :smirk:

1 like

Of een matig wippie op een slechte tafel :woman_shrugging:t3:

3 likes

Hahahahah

Goeie plaat ook!!!

Zekers!

@Barbie ik weet dus dat er echt een cavia fan was op het forum en na wat zoekterm heb ik het vermoeden dat jij dat bent :joy: bij deze poster moest ik aan diegene/jou denken!

https://www.iamfy.co/product/guinea-pig-with-glasses-art-print?utm_source=Reading%20List&utm_medium=share&_branch_match_id=727938166251082691

1 like

Omg zo leuk! :heart_eyes:

1 like