Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik moest net aan @Gelatelli denken toen ik met All Saints - Never ever aan het meezingen was. Echt mooie herinneringen aan de jaren 90

1 like

Vriendin was hier op de koffie net en vertelde al gierend dat ze gisteravond samen door de keukentafel zijn gezakt tijdens een wip :joy:. Moest direct @Saturnus denken omdat wij zo hard riepen ‘jesses alsof je alleen in bed seks kan hebben tsssk’

3 likes

:joy: dat was een goede wip dan. :smirk:

1 like

Of een matig wippie op een slechte tafel :woman_shrugging:t3:

3 likes

Hahahahah

Goeie plaat ook!!!

Zekers!

@Barbie ik weet dus dat er echt een cavia fan was op het forum en na wat zoekterm heb ik het vermoeden dat jij dat bent :joy: bij deze poster moest ik aan diegene/jou denken!

https://www.iamfy.co/product/guinea-pig-with-glasses-art-print?utm_source=Reading%20List&utm_medium=share&_branch_match_id=727938166251082691

1 like

Omg zo leuk! :heart_eyes:

1 like

@Zemraluani ik ben in Woerden. Moest overstappen op een NS bus. Moest aan je denken :joy:

1 like

Ik denk altijd aan de arme zielen in Woerden :heart:

1 like

Ellendige plaats en ellendige buschauffeur. Woerden maakt je een arme ziel.

1 like

Woerden verarmt je ziel

3 likes

Als ik iets wil weten, iets niet snap, of iets zoek. Zoals deze kandelaar/windlichthouder
Hij is net stuk gevallen maar waar koop ik zoiets?

Dan heb ik een look a like haha. Ben nu stiekem wel benieuwd hoe degene eruit ziet :joy:

Dezelfde mooie haren vooral! Ik heb wel echt nog gekeken naar wat ze aan had om te zien of jij het zou kunnen zijn, maar het was maar simpeltjes vergeleken met jouw outfitposts :stuck_out_tongue: Dacht van als dat meisje een outfit aanheeft alsof ze naar een feestje gaat om 07:30 in de morgen, dan zou jij het nog meer kunnen zijn :stuck_out_tongue: (je ziet er altijd zo stylish uit!)

2 likes

Awh zo lief :blush:!!!

Als ik een sportschool foto zie van @Karl_Lagerfeld op insta, denk ik meteen aan je post op het forum dat je geen ondergoed draagt onder je sportlegging :joy:

1 like

Hahaha :joy::joy: ja daar werd gisteren ook nogal van op gekeken toen ik mn onderbroek uit deed in het kleedlokaal van de sportschool

1 like

@grace ik zie net die rotkop van Arnon Grunberg langskomen. tegenwoordig verzacht het feit dat ik dan aan jou moet denken en moet lachen dit leed. dank daarvoor.

1 like