Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Doe! Ik zou echt de hele tijd binnenpret hebben haha en wie weet ontmasker je een collega die ook op het forum zit.

1 like

Iemand hier die werkt op de communicatieafdeling van 9292? :eyes:

9 likes

Update: het is aangepast. :eyes::eyes::eyes::eyes:

4 likes

dan ja dus

2 likes

Iemand op tv is modinette (zoiets) en maakt matrashoezen en moet aan @Soy.peor denken, als in misschien is t een collega. Al maakt soy in mijn beleving zonneschermen.

Ja ik maak zonneweringen haha. Ook kut tho.

2 likes

Moet bij dit nummer altijd aan jou denken @kali

1 like

Vooral over transgender kinderen. Terwijl Nederland redelijk streng is met transities volgens mij. Dat heb je echt niet in een middag gefixt

5 likes

Een stuk over de Amerikaanse kindertransgenderzorg erbij halen om je onderbuikgevoelens te ondersteunen :+1::+1: helemaal top

5 likes

Ben benieuwd naar zijn online naam :face_with_symbols_over_mouth:

28 likes

Vertel hem ook maar dat we ook @DikkeKip hebben en we regelmatig die twee door elkaar halen.

5 likes

Nope van wat ik weet van zij die in transitie zijn (geweest): hele lange wachttijden (ook voor volwassenen, trouwens) al voordat je een intake hebt dus je krijgt echt geen 9-jarige aan de puberteitsremmers na 1 consult praten met een psycholoog. Gatverdamme wat een nasty take van d’r en betwijfel of ze in Amerika het zogezegd wel zo makkelijk doen dat je even diezelfde dag hormonen bij de apotheek kan ophalen. Ja bij mensen met autisme zie je sneller genderdysforie en omgekeerd maar het is echt niet elk autistisch kind in een transgenderhoek wordt geduwd zoals zij lijkt te verkondigen?

On topic: vandaag in gesprek zei iemand “Het is gebeurd” en nou ja, dan gaat mijn hoofd wel even weer naar hier met de bijbehorende tekst.

5 likes

Haha nou het kon nog wel gekker, toch.
Maar alles went. Looking at you @monkeyslut

13 likes

Toen ik gister Sander Janson #campinglife in levenden lijve zag.

6 likes

oh ja we zeggen hetzelfde duh :smile:
mss eens eens een top 10 maken

2 likes

Ik vraag me ook af waarom zoveel mensen haar als alwetende bij veel van die kwesties (sorry, kom ff niet op het passende woord). Ze heeft er niet voor geleerd of er heel veel verstand van.

1 like

Omdat ze heel mondig is en haar argumenten komen vaak ‘logisch’ over

1 like

Ja dat zie je heel vaak helaas… mommybloggers die denken dat ze pedagoog zijn en een boek schrijven etc etc etc

1 like

Never forget dat toen Nikkie (gedwongen) uit de kast kwam, zij op Twitter (of was het hier op het forum?) vooraan stond om te roepen dat zij dat heus allang wist, hoor!! :roll_eyes:

2 likes

Ja, maar daar kan ik me nog wat bij voorstellen. Nou ja… het past nog bij hun “ding”. Maar Toeps heeft zogenaamd overal verstand van?

@NoyraSoturi wist zij ook niet iets over Serena? Was dat toen ze zwanger was of zo

3 likes