Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Zij is van t forum weggegaan omdat ze bevriend was met serena en ze kon de kritiek niet meer aan. Maar ze poste idd wel dingen van jaa ik wist dit al blabla

1 like

Ja in de zielsvel tijd was dat.

8 likes

Dat is ook iets anders, maar alsnog irritant. Ze begon ook gelijk dat ze had moeten lachen omdat andere mensen hadden gezegd dat een programma waar Nikkie in zat, niet divers was. Nou, wel dus, want Nikkie is trans, en zij wist dat al, hoor! :roll_eyes:

Als je als cis persoon niet kunt vatten dat de gedwongen coming out van een trans persoon voor één seconde niet om jou draait (en om hoe goed je wel niet op de hoogte bent van alle “insider info” en hoe nobel je wel niet bent dat je het al die tijd niet naar buiten hebt gebracht) dan ben je geen ally. En met de shit die ze nu post onderstreept ze dat nog maar eens.

15 likes

@grace

38 likes

Doodeng

5 likes

ik lach hardop om jullie

2 likes

Ook echt meervoud :o

3 likes

Zag net een man op het dak

1 like

Was het een kankermongool?

49 likes

Hahaha ik zag deze niet aankomen :joy::joy:

6 likes

Hahahahahhahahhaa je kan dit 100 keer posten en ik moet 100 keer lachen.

26 likes

1 van de weinige dingen op het forum waarvan ik in het echt in de lach blijf schieten

4 likes

Wat is de oorsprong van deze grap? Ik wil meelachen.

2 likes

OG Ellegirlforum

14 likes

Zat laatst het nieuwe seizoen ‘you’ te kijken en kan gewoon niet meer die jongen zien zonder aan het konijn van @Sjern te denken :joy:

18 likes

JAAA hoe meer baardgroei hij heeft hoe meer het lijkt

7 likes

ik had vorige week precies hetzelfde toen ik een podcast met die penn badgley erin luisterde
zag echt dat konijn voor me dat aan het praten was

10 likes

Kwam deze tegen tijdens het opruimen (ik bewaar hem steeds omdat ik het zo leuk nostalgisch vind maar misschien moet ie toch maar eens weg):

Bonusfoto's

Mijn favoriete rubriek:

En deze mooie weergave van de tijdsgeest: Elise van 15 heeft “overtollige kilootjes”. Dat kregen wij dan leuk mee als tieners.

27 likes

Nee niet weggooien, dit is echt zoiets waar je over 30 jaar juist blij mee bent dat je het bewaard hebt omdat het het tijdsbeeld zo goed weergeeft (en alle waanzin daarvan).

11 likes

Omg dit is die foto van jessica simpson (waarvan we toen allemaal dachten dat ze moddervet was maar nu we ‘m opnieuw zien ze echt maat 38 heeft) all over again. Bizar hoe we toen aankeken tegen vrouwenlichamen

8 likes