Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ha ik zie haar ook vaker in reclames! Speelt ze opeens een moeder :scream:

4 likes

Omg ja!!!

3 likes

godverdomme zemraluani deze had wel een trigger warning gemogen :rage:

3 likes

Ik moet door deze reel op Insta denken aan de forummer die klimop ontdekte onder haar bank geloof ik, het groeide zo tussen het laminaat door. Doodeng vind ik het dat klimop zo sterk is :sob:

2 likes

Christian girl autumn in een object op de zalando-lounge

4 likes

Wie is dat? Had ze een bepaald gedrag op het oude forum?

Als de mensheid over een halve eeuw ofzo door zijn eigen stomme rotschuld uitgestorven is nemen de planten (en waarschijnlijk ook dieren) alles echt zo snel over. Gotta love nature :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik en mijn buren hebben dat met een bepaalde soort plant die beton vermorzeld.

Dit hadden Wij met riet. Tuin net aangelegd, kwamen ineens de tegels, alles omhoog zetten. En was met geen geweld te bestrijden. Hele tuin 1.5m laten afgraven en opnieuw zand laten storten :smiling_face_with_tear:

2 likes

De Japanse duizendknoop denk ik? Een hele vervelende plant die inheemse planten verdringt maar amper uit te roeien is

4 likes

Dit lijkt me zo lekker zitten.

1 like

Ja, die!

1 like

Heerlijk filmpje, wat een leuke mensen :heart_eyes: en die plant is niiiiiice.

Gisteren zat mijn broer opeens aan mijn telefoonhoes. Mijn eerste gedachte was: oh nee, hij vindt me net als het forum een boomer :smiling_face_with_tear:

1 like

Want je hebt een bookcase?

8 likes

JA WRIJF HET ER MAAR IN :sob:

4 likes

Deze beeldcolumn van Jip van den Toorn

25 likes

Mis alleen nog de vraag of ze vanavond mee komt eten, Hello Fresh staat op het menu.

3 likes

N.a.v. wel of niet een tuigje voor je kind. Ik heb net een wildvreemde peuter gevangen :joy: De vader lag zeker op 5 minuten achterstand en de peuter rende bijna de trambaan/weg op. Die man was helemaal buiten adem :sweat_smile:

26 likes