Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Iemand (@George?) postte toch dat het leek of er een beestje in haar oor zat. Net kwam dit voorbij :sob:

3 likes

New fear unlocked :weary:

7 likes

Haha nee gelukkig niet!

3 likes

Haha, gelukkig! Dan weet ik niet meer wie het was.

3 likes

@Max volgens mij.

2 likes

Omg vreselijk! Ik vond laatst een levend zilvervisje in mijn bed, misschien moet ik ook maar met oordoppen gaan slapen

6 likes

Aan @Trenchcoat toen ik Cafe Lombok in één preview van een film zag bij de Barbie film haha.

1 like

Hahaha nou die avond was ook een film ansich :joy:

2 likes

Ohhh ja! Wat een hel zeg. Een kennis had laatst ook een beestje in zn oor (maar niet zo’n groot zilvervisje), dus vandaar dat ik er bij mezelf direct aan moest denken. Maar dat deed geen pijn gelukkig!

1 like

Oh bah, daar was ik ook altijd bang voor. Volgens mij heb ik ooit eens een (broodje aap?) verhaal gelezen over een spin die eitjes had gelegd in iemands vagina, en daar was ik toen ook bang voor.

1 like

:alien:

2 likes

waarom verpest je mijn leven

@kika Zo’n domme keuze gemaakt laatst met wordle, ik begreep mezelf niet maar ik wist wel dat ik mezelf haatte! voor het eerst echt nerveus om mn 100 procent. Durfde het niet eens te posten, bang dat het ongeluk zou brengen.

@Bunnyslippers laatst in eoa filmpje hoorde ik “so i’m in my pyjamas and bunnyslippers…”

3 likes

Volgens mij een tip van @Daelyss, drankje bij Rue Mouffetard!

19 likes

Denk van mij want is mijn lievelingsstraat :heart:. Veel plezier!!

3 likes

Ik kan het niet claimen haha. Maar veel plezier :heart:

Oh en als je kreeft met steak wil eten dan kan je naar les pinces in les marais.

2 likes

Aah dankjewel @Rozevarken, echt mega gezellig hier! We zoeken nog een adresje voor morgen, maar Les Princes is permanent gesloten zie ik!

8 likes

@anon50301661

8 likes

Niet echt hahaha.