Dus je raakt dat stukje alsnog aan om het weg te gooien…
Je kan hem dan toch bij het volgende velletje pas pakken om het eerste velletje naar binnen te vouwen.
Ik raak het onderste stuk niet aan, gewoon iets hoger vastpakken dan. Maar ja 100 procent hygiëne bereik je sowieso niet vrees ik op een openbaar wc.
In het algemene leven ook niet
Nee sowieso niet. Maar oké dat was niet mijn punt. Was gewoon iets dat ik ooit hier gelezen had en sindsdien nog steeds doe.
De anti zomer mensen hier.
Ik kwam deze boekjes tegen in een minibieb en ik moest aan @Nescio en @FrauHelga denken. Allemaal van die handige tips voor dagelijkse dingen.
Oké sommige dingen zijn een beetje overbodig
Maar ik vond wel een oplossing voor het probleem van krassen op de vloer door de stofzuiger.
Mijn oma heeft deze allemaal in een bijpassend mapje. Ik las ze vroeger zo vaak!
Ik wil dit
Wat leuk! Weet je hoeveel er zijn? Ik dacht zelf 6 maar klopt dat?
En @Vaiana ja snap ik, ik wil de rest nu ook!
Ja 5 of 6. Ik kan wel kijken of je ze mag hebben mijn oma is overleden en mijn opa doet daar niks mee
Aah die tip van de cassetterecorder 🥹 Zo gek dat dat nog helemaal niet zo lang geleden is.
ik had niet door dat dat het alfabet was en ik dacht wow KLM NOPE? een soort actieposter van de libelle? haha helaas
Elke keer aan @Jumpsuit als ik iets van haar lees:
Ik heb dit niet zelf bedacht, iemand anders zei dat een tijdje terug in een ander topic maar iedere keer als ik iets voorbij zie komen moet ik zo lachen, het is zo accuraat
Hoezo eigenlijk? Voor de recepten?
Ja niks aan de hand hier hoor, Berlijn is groot