Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Dus je raakt dat stukje alsnog aan om het weg te gooien…
Je kan hem dan toch bij het volgende velletje pas pakken om het eerste velletje naar binnen te vouwen.

9 likes

Ik raak het onderste stuk niet aan, gewoon iets hoger vastpakken dan. Maar ja 100 procent hygiëne bereik je sowieso niet vrees ik op een openbaar wc.

1 like

In het algemene leven ook niet

10 likes

Nee sowieso niet. :sweat_smile: Maar oké dat was niet mijn punt. Was gewoon iets dat ik ooit hier gelezen had en sindsdien nog steeds doe.

4 likes

For exquisite pleasure and refreshment! @kali

3 likes

De anti zomer mensen hier.

1 like

Ik kwam deze boekjes tegen in een minibieb en ik moest aan @Nescio en @FrauHelga denken. Allemaal van die handige tips voor dagelijkse dingen.

Oké sommige dingen zijn een beetje overbodig

Maar ik vond wel een oplossing voor het probleem van krassen op de vloer door de stofzuiger.

9 likes

Mijn oma heeft deze allemaal in een bijpassend mapje. Ik las ze vroeger zo vaak!

2 likes

Ik wil dit :joy:

2 likes

Wat leuk! Weet je hoeveel er zijn? Ik dacht zelf 6 maar klopt dat?

En @Vaiana ja snap ik, ik wil de rest nu ook!

2 likes

Ja 5 of 6. Ik kan wel kijken of je ze mag hebben :relaxed: mijn oma is overleden en mijn opa doet daar niks mee

2 likes

Aah die tip van de cassetterecorder 🥹 Zo gek dat dat nog helemaal niet zo lang geleden is.

5 likes

ik had niet door dat dat het alfabet was en ik dacht wow KLM NOPE? een soort actieposter van de libelle? haha helaas

14 likes

Elke keer aan @Jumpsuit als ik iets van haar lees:

Ik heb dit niet zelf bedacht, iemand anders zei dat een tijdje terug in een ander topic maar iedere keer als ik iets voorbij zie komen moet ik zo lachen, het is zo accuraat :grin:

21 likes

Ahaha ik volg haar ook op insta. Plottwist: stiekem ook is het gewoon @Jumpsuit.

5 likes

Hoezo eigenlijk? Voor de recepten?

https://www.tubantia.nl/buitenland/leeuwin-in-berlijn-houdt-gemoederen-bezig-voor-je-het-weet-sta-je-oog-in-oog-met-gevaarlijk-roofdier~a500e4c6/?fbclid=IwAR38FsKgPKKDVMoYgONd_6ZfBz3SpXZ-iKq9Po5AQxVjpc2rTC4izIncWRQ_aem_AWV1NP36WRuGaPlHlWKojACWM0bZb1so6iOdCypAEUGh5jhnwOrIW8jiK2IABEfBP-M

@Luzarl

6 likes

Ja niks aan de hand hier hoor, Berlijn is groot

2 likes

@Karl_Lagerfeld, dit zou jij 100% kunnen zijn. Negeren we je limbo background even.

22 likes

En er zijn niet eens meetings nu :frowning:

11 likes