Oh bah, daar was ik ook altijd bang voor. Volgens mij heb ik ooit eens een (broodje aap?) verhaal gelezen over een spin die eitjes had gelegd in iemands vagina, en daar was ik toen ook bang voor.
waarom verpest je mijn leven
@kika Zo’n domme keuze gemaakt laatst met wordle, ik begreep mezelf niet maar ik wist wel dat ik mezelf haatte! voor het eerst echt nerveus om mn 100 procent. Durfde het niet eens te posten, bang dat het ongeluk zou brengen.
@Bunnyslippers laatst in eoa filmpje hoorde ik “so i’m in my pyjamas and bunnyslippers…”
Denk van mij want is mijn lievelingsstraat . Veel plezier!!
Ik kan het niet claimen haha. Maar veel plezier
Oh en als je kreeft met steak wil eten dan kan je naar les pinces in les marais.
Aah dankjewel @Rozevarken, echt mega gezellig hier! We zoeken nog een adresje voor morgen, maar Les Princes is permanent gesloten zie ik!
Niet echt hahaha.
@Vaiana ik zag deze en dacht dat die jou echt leuk zouden staan haha vind het echt matchen met je stijl
Ik was naar waterschoentjes aan het kijken voor mijn kind op Google en toen kwam deze advertentie voorbij @Soy.peor
Ik heb een bloeduitstorting in mijn oogwit (ziet er nogal creepy uit) en elke keer als iemand vraagt wat er met mijn oog aan de hand is heb ik de neiging om te zeggen: tyfus in mijn oogbal
De huid op mijn handen is droog en ik heb steeds geen zin om crème te gebruiken, maar ik doe het toch omdat ik moet denken aan toen @Karl_Lagerfeld iemand van Instagram (een influencer, geen forummer!!!) ontvolgde omdat ze lelijke handen had. Ik gebaar heel erg veel als ik praat en sindsdien ben ik altijd een beetje bang dat iemand mijn handen een doorn in het oog kan vinden.
Hahahaha