Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ja en ik vind ook dat ze je dan korting zouden moeten geven :pray:t3:

Het was maar een wild zwijn

3 likes

Maar nu is hij dood

5 likes

De herinnering blijft!

5 likes

Hoe vaak was je je gordijnen Jeroen?

20 likes

:angry::rage:

18 likes

@SuperCoolePinda

Ik meen me te herinneren dat jij hier naartoe zou gaan. Ben je oké?

8 likes

Ja ik ben daar en ja ik ben oké. Alleen sloegen mijn allergiepillen niet aan op de muggenbeten. Maar kreeg toen 2 prikken en toen is alles wat geslonken. Neem nu elke dag mijn eigen medicatie en daarmee blijft het stabiel. Kan nu wel alleen mijn iets te groot gekochte regenlaarzen aan en voor de rest geen andere schoenen meer. Alleen wacht even af hoe het is als ik na afloop weer 1,5 dag in Seoul ben in een hotel met airco of het laatste vocht dan ook uit mijn lichaam gaat. Anders ga ik de dag na het landen naar mijn eigen huisarts om het te laten bekijken. Dus dat is maximaal tot en met de 16e afwachten. De pijn is na 4 dagen weggetrokken. Het is nu alleen maar het vocht. Ik ben ook nog niet oververhit geweest want drink elk uur dat ik wakker ben gewoon netjes 750 ml want is ongeveer wat je nieren maximaal aan kunnen + mijn job is in de clinic als vertrouwenspersoon en daar is airco. Er zijn nu oprecht ook wel veel waterpunten en schaduwplekken. Alleen off site niet altijd. De wc’s zijn alleen nog steeds heel ranzig en vaak is er geen zeep. Mensen komen nog steeds veel in het ziekenhuis en bij de clinics met hitteklachten maar die hebben dan gewoon te weinig gedronken. Dus die krijgen dan een drankje vol elektrolyten (?) en water aangeboden. Als ze dan niet snel opknappen gaat er een infuus in. Er is helaas al wel iemand overleden maar niet van Nederland. Alleen ik hoorde van iemand van het contingent waar zij van was dat ze in het vliegtuig al fragiel oogde en toen dus na een hitteberoerte een hartaanval kreeg in de ambulance en overleed. Maar dus nog geen “gezonde” mensen met levensbedreigende klachten geweest. En ook door het grote aantal mensen hoorde ik dat er sowieso gemiddeld wel 5 mensen overlijden per Jamboree omdat er ook gewoon veel oude mensen (60+) mee zijn die dan een hartaanval krijgen. Mensen zijn ook al wel naar huis gestuurd omdat ze gewoon fysiek te zwak al binnenkwamen of vanwege hun leeftijd de hitte echt niet aan konden.

12 likes

Goed om te lezen! Nieuwsberichten brengen vaak alles natuurlijk wat sensationeler. Hopelijk zakken die bulten snel, ik heb daar ook vaak last van, zo ontzettend rot.

1 like

Nou ja opzich de feiten van de nieuwsberichten kloppen wel voor de eerste dagen maar je mist dan de info over verbetering en dat mensen ook wel vergeten dat het echt een hele grote groep mensen is + hitte. UK, Amerika en Singapore nemen hun jeugddeelnemers nu mee en gaan weg. UK en Singapore neemt ook hun ondersteunend personeel mee. Laatste bericht van Nederland is dat Nederland blijft maar dat was van toen alleen bekend was dat de UK wegging. Het is echt sinds 22.00 (15.00 Nederlandse tijd) u een beetje chaos met geruchten wie er allemaal nog meer gaan. Maar UK allen al is wel 10% van alle capaciteit en jeugddeelnemers. Zij vertrekken binnen 48 uur. Dus die tijd is er om het op te vangen. Ik weet niet of Nederland nu ook misschien weggaat. Ik weet wel dat er hoe dan ook een hotelkamer is voor iedereen omdat ze het hotel voor de jeugd ook vast hebben gehouden voor de IST (ondersteund personeel)

3 likes

@kali je meid Debbie was gisteravond op tv! Bij Elise Schaap. Echt heerlijke tv

2 likes

Iemand (@George?) postte toch dat het leek of er een beestje in haar oor zat. Net kwam dit voorbij :sob:

3 likes

New fear unlocked :weary:

7 likes

Haha nee gelukkig niet!

3 likes

Haha, gelukkig! Dan weet ik niet meer wie het was.

3 likes

@Max volgens mij.

2 likes

Omg vreselijk! Ik vond laatst een levend zilvervisje in mijn bed, misschien moet ik ook maar met oordoppen gaan slapen

6 likes

Aan @Trenchcoat toen ik Cafe Lombok in één preview van een film zag bij de Barbie film haha.

1 like

Hahaha nou die avond was ook een film ansich :joy:

2 likes

Ohhh ja! Wat een hel zeg. Een kennis had laatst ook een beestje in zn oor (maar niet zo’n groot zilvervisje), dus vandaar dat ik er bij mezelf direct aan moest denken. Maar dat deed geen pijn gelukkig!

1 like