Huehuehue noem je me nou boomer?
Ik keek net per seconde wijzer en iemand verneukte echt alle antwoorden in de categorie lokale koekjes/cake en ik wist ze wel allemaal dankzij @FrauHelga hahaha 🫡
Ahhh
Dit ga ik sowieso terugkijken vandaag!
https://youtube.com/shorts/MLeSWP5xouU?si=So3Qhy-awJj6oQPn
Elke keer als ik jouw forumnaam zie moet ik aan dit filmpje denken, sorry kan er ook niks aan doen
Hahahahahaha love it
Ik ga altijd zo stuk om deze video
Heet jij echt zo?!
In het kader van take one for the team heb ik de postcode even opgezocht en het is aber natürlich Groningen!
@Tamara Mocht je nog meer willen leren over American Football, op Netflix is de serie Quarterback wel aardig
Jaaa al gezien haha. En Kelce op prime ook. Zag dat op prime nog een wat oudere serie staat waarin ze teams volgen (all or nothing) dus die wil ik kijken als ik klaar ben met station 19
Ik laat al de hele week (binnensmonds) boertjes en nu moet ik steeds denken aan die forummer die dat een aids symptoom vond Hahah
Ambachtelijke bakkers mogen voortaan alleen in licentie het product verkopen, andere worden gesommeerd de verkoop te staken.
Het einde nadert voor de crompouce @Soy.peor
Thank bloody jezus.
Dat wordt nog leuk!
Dat wordt vechten
Dacht jij aan de hand van de link dat het over Nieuw Zeeland zou gaan ipv boring old Zeeland?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gewoon van genieten hoor zolang je er geen frikandel of haring in doet zal ik niet judgen