Never forget dat ik een x een frikandel at bij m’n hutspot en mensen leip werden. Nederlanders zijn heel selectief in hun verontwaardigheid.
Klinkt als een goede kater combi
Na 3 keer lezen niet meer haha.
Belg Tom Waes gaat tv maken voor Nederlandse publieke omroep Belg Tom Waes gaat tv maken voor Nederlandse publieke omroep | Media | NU.nl
Haha ja same. Echt veel programma’s wel, hoop dat de non fictie niet weer reisprogramma’s zijn maar misschien een keer wat anders
Ik hoorde gisteren iets over Stephen Hawking en toen moest ik weer denken aan dat verhaal van die forummer wiens vriend niet op zijn naam kon komen. Hij probeerde dat te googlen maar kon het op die manier ook niet vinden. En toen ging zij kijken wat hij dan gegoogled had: “slimme mongool” Herinnert iemand zich dit nog? Ik probeerde het op te zoeken, maar kon niks terugvinden. Misschien was het nog in de EGF tijd (of heb ik net zulke goede zoekskills als die vriend).
Zal dit filiaal de Utrechtse dooie muizenlucht gaan overtreffen?
Wel een grote capaciteit voor dode muizen iig
omg ik ga stuk echt erg hahagahaha
Ben net in Utrecht speciaal even de Zara ingelopen om te ruiken…
Wat een cliffhanger dit Hoe rook hetttt?
Ik ga morgen naar Utrecht en heb dit inderdaad ook op de planning staan
Naar dood en verderf!
Ik vond het een beetje een rioollucht? Was ook niet supersterk aanwezig, had erger verwacht😅
Alien - Thierry Mugler dus?
ik hoorde iemand zeggen dat haar schoondochter dol was op teckels, en alles rondom teckels verzamelde en toen dacht ik hmmmm weet je dit wel zeker
Wil iemand mij het verhaal van de teckel uitleggen? Die heb ik gemist geloof ik
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-schoonfamilie-heet/2722/5315?u=lula
En dan verder lezen.
Ik moet gewoon weer hardop lachen hahahaha echt zo vreselijk die kat