Wasmiddel-topic

Hulde voor dit topic!

Helpen wasmachine ontvetters nou echt? Ik ben een beetje huiverig on azijn in de wasmachine te flikkeren.

Waarom ben je daar huiverig voor? Ik doe altijd azijn bij mijn was.

Wasmiddel: Fleuril gouden fles of Robijn Zwitsal
Wasverzachter: Robijn intense Zwitsal, Robijn tiarebloem of Lenor pioenroos
Geurparels: Lenor Unstoppables: Luxueus of Fris

Ik ben dol op lekkere geurtjes, dit zijn echt mijn favo’s :heart_eyes:

Ik ben een beetje bang dat de trommel niet lekker ruikt wanneer ik er alleen azijn in doe. Maar dat in de trommel gooien en op 90 graden aanzetten maakt hem weer fris dus?

Ja ik gooi het altijd bij mijn gewone was. En eens in de zoveel tijd inderdaad op 90 graden met enkel azijn. Dan ruikt het gewoon fris, niet zuur naar azijn, maar uiteraard ook niet naar bloemetjes haha.

Hoeveel azijn doe je er dan in? Ik durf er nooit zo veel in te doen vanwege de geur maar daardoor ontkalkt het ook niet goed denk ik.

1 like

Ik doe ongeveer een halve fles erbij als ik de machine op 90 graden laat draaien. Bij mijn kleding een stuk minder.

En doe je dat dan in de trommel zelf of in het wasmiddelbakje?

Ik doe het in het wasmiddelbakje, omdat voor mijn gevoel dan dat bakje enzo ook gereinigd word haha.

Oké ga ik ook proberen, thanks!

1 like

Heeft iemand ervaring met de formil wasmiddel van de lidl. De geuren ocean freshness en coral dream zijn in de aanbieding maar vroeg me af of iemand die ooit gekocht heeft en ze een beetje oké vind ruiken en of de kwaliteit een beetje hetzelfde is als de standaard wasmiddel van de lidl

Ik ben sinds kort (denk ik) allergisch voor het wasmiddel dat ik gebruik. Ik wil dus overstappen op een andere variant. Na een snel rondje Google heb ik Seepje en Neutral gevonden. Iemand ervaring daarmee of je jeukende huid daarmee echt verleden tijd is?

Als je allergisch bent voor parfum in het wasmiddel waarschijnlijk wel. Ik heb alleen ervaring met Neutral.
En ik gebruik altijd azijn in het wasverzachterbakje.

1 like

Ik kan tegen weinig tegen maar verdraag poeder wasmiddel van lidl wel goed. Kan je eventueel ook proberen… of le chat had ik voor de baby in de eerste periode. Die jij noemt helaas net geen ervaring mee. Ik herinner me wel dar het altijd even duurt na switchen eer de jeuk stopt helaas…

1 like