Wasmiddel-topic

Heeft iemand hier ervaring met van die ‘droogballen’ die je in de droger moet doen? Bij mij hangt het heel erg van keer tot keer af of mijn handdoeken zacht uit de droger komen, terwijl ik wel altijd hetzelfde wasmiddel, wasverzachter en was- en droogcycli gebruik … Zo irritant, de ene keer superzachte handdoeken, de andere keer bijna schuurpapier.

Ik vind het net wel fijn als mijn handdoeken een beetje hard zijn. Scheelt weer scrub

2 likes

Vaak zijn dit zeepvlekken die ontstaan doordat er te veel was in de machine zit, waardoor er niet genoeg water langs kan stromen. Minder was in de trommel doen doen zou dus kunnen helpen.

Wat ook nog wel eens helpt is je machine reinigen. Ik doe dit door regelmatig een kookwas (95 graden) te draaien met een vaatwassertablet in de trommel, werkt als een trein.

haha die lush bruisballen is best een goed idee!

1 like

Ik kon het niet laten gisteren en heb deze gekocht (met korting bij Scoupy dus was nu nog maar 2 euro):

Heb ooit een proefverpakking gehad van dit spul (wel een andere geur) en ik vind het wel lekker om het af en toe door de was te doen. Deze ruikt echt mega lekker. :heart:

1 like

Doe je er dan nog wel wasmiddel bij? Of is dat dit? :thinking:

Ja ik doe ook nog wasmiddel erbij. Gewoon zoals ik normaal doe en dan een klein beetje van dit erbij. Dit is sowieso iets wat je op gevoel een beetje moet doen, ik doe maar een beetje dus met zo’n verpakking ga ik echt een jaar doen haha.

Maar ga nog wel een keer een andere geur erbij halen in de aanbieding voor de afwisseling.

1 like

Bij appie is Robijn nu 2e gratiessss.
Ik gebruik die dus altijd, en dan het liefst de XXXXXLXLLLLLLXLXLXLLXLX flessen.
Met Zwitsal wasverzachter.

Hoeveel gebruik jij daar van? Zo’n heel dopje vol? Ik had er laatst ook een variant gekocht, en ruikt suuuuper lekker, alleen ik heb er maar 5 wasbeurten mee gedaan. Is dat normaal? Vind ze dan wel duur :see_no_evil:

Ik doe er maar een bodempje van die dop bij, ruikt nog steeds heel lekker.

1 like

Lastig te zeggen, ik heb het weer sinds een lange tijd en had vandaag een héél klein beetje gedaan en dat was te weinig. Maar een hele dop vol lijkt me wel wat veel.

Wasmiddel altijd Robijn en als ‘wasversachter’ gebruiken we Lenor Unstoppables. Mijn vriend heeft namelijk de wasmachine zo staan dat het bakje waar je normaal wasmiddel en -verzachter niet open kan en ik hou wel van lekker geurende was.

Alles van Lenor: capsules, wasverzachter en unstoppables. Ik gooi ook altijd een scheutje azijn bij de wasverzachter.

Waarvoor is de azijn?

1 like

Team Color Reus en Witte Reus voor altijd. Enige waar ik zeker geen huidreactie op krijg. Wasverzachter heb ik al lang afgezworen. Scheutje azijn maakt mijn kleding ook lekker zacht, en nee het ruikt niet zuur na het wassen.

Maakt de kleding zacht en is ook voor het kleurbehoud.

Volgende week Robijn wasmiddel 3 voor €9,00 bij de Appie! Wel bepaalde flessen, zoek ff op welke!

Site ligt eruit :woman_shrugging:t5: Iig de ‘gewone’ flessen. Van 22-27 wasbeurten.

Nu 1+1 robijn bij plus

Als je aanbieding wilt zien van een bepaald product kun je dat invullen bij voordeelmuis.nl
Daar krijg je direct te zien waar het in de aanbieding is.