Ik heb dus echt nog nooit raspatat op. Weet geeneens waar ik dat hier in de omgeving kan bestellen. Mss op mijn 2022 to do list zetten.
Rodi!!
Nee ik ook niet maar vandaag ineens dacht ik eraan dat ik dat wel eens kan proberen omdat ik vaste bestelling een beetje zat ben… onze snackbar heeft er een bord van buiten staan dus zodoende.
het smaakt een soort van hartiger dan gewone friet en is een dunne egale knapperige buitenkant ipv friet die vaak ongelijkmatig krokante gedeeltes (de hoekjes) en slappere gedeeltes (de zijkanten) heeft. Met saus (ik neem altijd speciaal of joppie) vind ik gewone friet lekkerder omdat het de smaken meer complimenteert.
Raspatat op zichzelf is al een smaakervaring en zou ik combineren met andalousesaus en komkommertjes on the side denk ik. Heb er een paar geprobeerd met alleen mayo maar dat was te vol en te vlak.
Heerlijk deze analyse!!
Ik bestel meestal friet met belse maynes en het liefst vissticks en dan appelmoes erbij maar vissticks hebben ze bijna nergens. Dan kaaskroket
Ben ik een vreetzak? Ik eet bij mijn friet altijd 3 snacks. Mijn bestelling is een frietje met in een bakje, mayo apart (anders wordt de friet slap), een frikandel, kaassouflé en goulash kroket of bami oriëntal.
En offtopic maar mijn grootste ergernis is wanneer je betaalt voor mayo en dan 1 zielig pompje krijgt waar je net 5 frietjes in kan dippen
Kleine friet satesaus en een vegan kipkorn van de week maar weer eens doen!