Wat bestel jij bij de snackbar?

Medium friet met tartaarsaus, een frikandel en een bickyburger.
Wissel vaak af maar als ik keuzestress heb is dit de gouden combi.

pizza

nee meestal frietje oorlog en een kaassoufflé
of als het alleen een snack is: kaassoufflé met satésaus

ze moeten echt meer vegetarische snacks verkopen in snackbars
ik hou van kaassoufflés hoor maar hallo waar zijn de vega kipnuggets? vega (saté)kroket? vega frikandel?

2 likes

Je hebt ook groentekroket en soms kaaskroket!!!

Zo lekker

Frietje met en een viandel, of een frikandel speciaal.

Ik ben al 10 jaar niet bij de snackbar geweest :cry::cry: maar destijds lustte ik nog geen sauzen en hield ik alleen van kroket. Tegenwoordig zou ik wel patat met pindasaus willen :cupid::cupid:.

Mijn favo snackbar is wegens vakantie tot 21 augustus dicht. Huilen met de pet op! En aftellen tot de 21ste.

1 like

Patatje oorlog met ui (liefst raspatat)
Kaaskroket als ze die hebben
Kaastengels als ze die hebben
Anders kaassoufflé of groentekroket

Middel friet en een frikandel (speciaal). Uiteraard heel veel mayo bij de friet, maar niet die vieze van de snackbar.

Als ik geen calorieën tel dan bestel ik een grote friet en 2 frikandellen en een kaaskroket en nog meer mayo

Ik heb nu 6 weken geen friet/frikandel op en begin het nu wel moeilijk te krijgen :weary:

2 likes

Patat met of joppiesaus + frikandel speciaal :smirk:

1 like

Friet oorlog zonder ui,
Broodje kroket met mayo of broodje frikandel speciaal

Ligt aan het soort snackbar, bij de ouderwetste snackbar bij m’n ouders in het dorp:
friet met en een kaassoufle. Soms nog los joppie saus erbij voor de afwisseling.

Bij de hippe overpriced snackbar in mijn straat (a la verse aardappel met schil etc):
friet met een bakje mayo en een bakje oorlog (met ui!!!) en dan als snack een vegan kipcorn of vegan bitterballen.

Super random vraag, drie jaar later :joy: (kan niet slapen). Bij welke snackbar haal je dit?:scream:

Ik gok Tante Nel in Rotterdam :drooling_face:

(Ik had dit topic niet moeten openen)

3 likes

Klopt @Bbbaby ! Alleen de bieterbal eet ik bij Frietboutique! De rest van de snacks ook trouwens, ze hebben ook een oude kaaskroket die heerlijk is. Plus ik vind hun patat heel lekker.

Alleen als je een milkshake met drank wil moet je wel naar Tante Nel.

1 like

@Bunnyslippers Arg :drooling_face:. Reden om ooit eens naar Rotterdam te gaan

Friet speciaal

Of kale friet en dan doe ik thuis joppiesaus op. Maar dan bestel ik er wel een milkshake en bamischijf bij anders vind ik het zielig voor de snackbarhouder.

3 likes

Medium friet met satĂ©kruiden, potje mayo, kaaskroket en vegi bitterballen <3 maar ik wissel wel vaak af, als ze een goede cheese/hamburger hebben (met op z’n minst wat sla/tomaat oid tussen, dus geen bickyburger) dan kies ik daar voor. (Het is 7u 's ochtends en nu kan ik alleen maar denken aan friet, great)

3 likes

vandaag voor het eerst raspatat op

3 likes

Een broodje kipschnitzel met chilisaus en mayonaise.