Een patatje oorlog met ui en een bamischijf of frikadel speciaal.
raspatatje met mayo en een frikandel of een kaassouflé.
raspatatjes zijn de beste patatjes, maar eigenlijk zeg ik âfrietâ maar ârasfrietâ klinkt gek.
Ik wil ook een keer raspatat proberen maar snackbars hier in de buurt hebben dat niet
Hebben ze in mijn dorp wel! Was mn favo toen ik nog vlees at
Wij hebben twee snackbars bij mijn huis, 1 hipster snackbar met een flashy website en 1 old school snackbar met zoân vitrine met van dat groene nepgras tussen de bevroren snacks. Die laatste is natuurlijk mijn favoriet.
Jawel! De carrousel (moet je ff googlen op die naam + stad) heeft t. Heb t zelf nog nooit op dus geen idee of t te doen is verder
Haha yes dank je! Ik ga het binnenkort proberen
Sitostick voor the win! Was ook echt beetje geĂŻrriteerd toen ze op waren.
Wij halen gewoon altijd alleen patat en maken de snacks dan zelf thuis, maar als ik niet thuis ben haal ik een patat speciaal en een frikandel speciaal. Of een kroket/kipcorn!
Ik bestel (als ze het hebben) meestal een raspatat oorlog met ui, anders gewone patat oorlog. Snack wisselt, vaak terugkomende snacks zijn de (saté)kroket, pikanto, berenhap en de viandel.
-Een kleine patat, ik gebruik liever de mayo thuis.
-Kroket met draadjesvlees
-Kaassoufflé of nasischijf
Bijna altijd hetzelfde, een frietje speciaal en een kaassouflé. En ik drink bijna nooit frisdrank maar bij friet hoort toch echt cola.
vegetarische bereklauw, waaaaar?
Ik bestel eigenlijk altijd een grote patat oorlog, en verder ligt het aan de vega keuzes. Meestal de bamischijf.
Patatje met, broodje kroket, kipcorn en een kaassoufle. Yep, allemaal tegelijk
Frietje met mayonaise en een kaassoufle/kaaskroket/bamiskiffa (1 van die 3 dus)
Patat oorlog of speciaal curry (afhankelijk van wat voor mayo en curry ze hebben, wil alleen speciaal als ze Oiehoor sauzen hebben)
En Satekroket, frikandel spec curry, medium milkshake aardbei of vanille. Deze vier sowieso. Soms ook nog een kaassoufflee.
Ja ik eet veel!
Wat is het verschil tussen Belgische mayo en normale mayo?
Hahaha ik moest echt twee keer lezen wat een bamiskiffa is
Patat met brander mayo, joppy of curry. Daarbij een kaassoufle of frikandel.
Vind normale mayonaise niet echt lekker maar vind dat zurige in de Brander wel chill.