Wat bestel jij bij de snackbar?

Kleine friet met verse tartaarsaus (apart) en een Bicky Burger <3

Friet met!

Friet (het liefste dunne/Franse) en een frikandel speciaal :relaxed:

Patat met en portie saté

Patat mayo, oorlog of pindasaus.
Met het liefst een hamburger en anders iets met kip of een frikandel speciaal.

Patatje oorlog en frikandel! Er wordt vaak zo debiel veel saus overheen gegooid dat t ook prima op m’n frikandel kan

Sowieso altijd frietje satesaus! Favo snacks: kaassoufle, satérol of satekroket.

1 like

Patatje oorlog en 1 of 2 snacks (afhankelijk van hoeveel trek ik heb).

Bij onze snackbar kan je een wrap met een kipcorn, sla en saus bestellen, errrug lekker. Anders bestel ik een kipcorn, kipnuggets, broodje hamburger speciaal of een bamischijf.

Friet Speciaal en een kaassouffle met satesaus.
Maar als ik in mijn hometown ben neem ik country potatoes met barniesaus i.p.v. de friet

1 like

Patat met mayonaise en frikandel speciaal omdat ik thuis altijd te lui ben om dat te maken

1 like

Patat zonder (want vind mijn eigen mayo thuis lekkerder…) met meestal 2 van de 3: kaassoufle, mexicano of kipnuggets. En soms een vanille milkshake erbij.

En heel soms als ik met m’n broer bij m’n moeder ben (echt 1x per 3 jaar oid haha) gaan we naar de snackbar waar we vroeger altijd heengingen en daar hadden ze een ‘shoarmadog’: een hotdogbroodje met shoarma erin. Dat ding was echt goddelijk.

Frikandel speciaal met curry (met ketchup is vreselijk smerig!) en soms nog een klein frietje met mayo en uitjes. Hou ook van kroketten maar twee snacks is teveel voor me.

Patat oorlog. :drooling_face: Hier moeten wel absoluut uitjes bij!! ik hoorde dat ze dat in Brabant niet doen?! Als ik ook een snack erbi haal meestal een frikandel speciaal. Heel soms een kroket of berehap.

1 like

Bij mij in Brabant zitten er om uitjes op hoor :grin: gelukkig maar want love it

Vegetarische kroket of kaassoufflé. Soms op een klef zacht broodje, jammie.
Ik houd niet echt van patat dus neem nooit patat erbij

Patat en kaassoufle. Heel soms kaasstengels

Patatje oorlog en een kroket (liefst garnaal)

patat, kaaskroket & kwekkeboomkroket

Friet speciaal en kipnuggets en/of frikandel speciaal. Ik eet vaak twee snacks en mensen doen dan net alsof ik vet overdreven veel eet

Ik ook hoor! Als ik er maar 1 zou eten, zou ik helemaal niet weten wat ik moet kiezen :joy: nu heb ik altijd al keuzestress!